שת"פ מפתיע בירושלים: עופר ברקוביץ ויצחק פינדרוס יפעלו להגדלת תקציב התברואה

לקראת תחילת דיוני התקציב בעיריית ירושלים, סגני ראש העיר ירושלים יצחק פינדרוס ועופר ברקוביץ סיכמו על שיתוף פעולה להגדלת תקציב התברואה בעיר (חדשות, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
פינדרוס וברקוביץ (צילום: באדיבות המצלם ושרון גבאי)

שיתוף פעולה בירושלים: סגן ומ"מ ראש עיריית ירושלים ומחזיק תיק שפ"ע יצחק פינדרוס ויו"ר תנועת התעוררות סגן ראש העיר עופר ברקוביץ סיכמו על שיתוף פעולה בתחום התברואה לקראת תקציב 2017.

לקראת תחילת דיוני התקציב לשנת 2017 בעיריית ירושלים שיחלו היום (רביעי), פינדרוס, נציג סיעת "יהדות התורה" וברקוביץ מ"התעוררות" סיכמו על שיתוף פעולה בנוגע לדרישה להגדלת תקציב התברואה בעיר.

ברקוביץ ופינדרוס נפגשו אמש ודנו בסדרי העדיפויות העירוניים של הצרכים הקיימים בעיר לקראת דיוני התקציב. השניים סיכמו כי יש לשים את תחום התברואה בראש סדר העדיפויות ולהביא לגידול תקציבי משמעותי בתחום בכדי להביא לשיפור המצב בכלל חלקי העיר.

השניים דנו במהלך הפגישה בצרכים הדחופים של מחלקת התברואה בעיר והמחסור בעובדי תברואה, בכלים מתקדמים ועוד. "מטרת הגדלת התקציב היא להוסיף מאות עובדי טיאוט ופינוי אשפה, לרכוש כלים חדשים שיסייעו בפינוי האשפה ולשפר את המערך העירוני בתחום" נמסר.

פינדרוס וברקוביץ' הבהירו בתום הפגישה כי הם מכירים ומוקירים את מאמצי ראש העיר ניר ברקת להגדיל את תקציב העירייה ומחזקים את ידיו בנושא. הם הוסיפו כי משיחות עם ראש העיר ברור להם כי גם הוא משוכנע שצריך לשפר ולהרחיב את מערך התברואה העירוני.

"תחום התברואה הוא תחום שיש בו קונצנזוס רחב בין כלל תושבי העיר. כנבחרי ציבור מחובתנו ומשליחותנו לדאוג שהקונצנזוס האמור יבוא לידי ביטוי בתקציב הקרוב, תושב רמת שלמה החרדי בוודאי יסכים עם תושב תלפ"ז הלא חרדי כי יש לשפר את מצב התברואה בעיר" נמסר.

עופר ברקוביץ מסר: "בכל מפגש שלי עם תושבים עולה הצורך לשפר את מערך התברואה העירוני, מדובר בנושא חוצה סיעות ומגזרים, אשר חייב להיות בראש סדר העדיפויות העירוני. אני שמח על שיתוף הפעולה עם חברי יצחק פינדרוס לקראת התקציב הקרוב, ברור לי כי שיתוף הפעולה הזה, יחד עם מאמצי ראש העיר, יובילו לגידול תקציבי משמעותי בשנת 2017 אשר ישפיע על כלל תושבי העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר