"אשרי העם שאלו בניו"

יום הצדעה לאומי למתנדבי ארגון זק"א

במהלך יום ההצדעה המיוחד שנערך היום, פונים אנשי הארגון בבקשה לתרום ו"לאמץ מתנדב" בסכום סמלי. התרומה תסייע רבות להמשך פעילותם החשובה של המתנדבים: "מחמם את הלב לראות את התמיכה הרבה" (חרדים, שיווקי)

יום הצדעה מיוחד למתנדבי ארגון זק"א. מן הארכיון (צילום: פלאש90)

יום הצדעה למתנדבי ארגון זק"א נערך היום (חמישי) עבור מסירותם ופעילותם החשובה במשך 30 שנות עשייה ופעילות של חסד בינלאומי.

מקומץ קטן של מתנדבים, הפך הארגון למעצמה התנדבותית בארץ ובקהילות רבות בעולם. הארגון, שבתחילה עסק ב'חסד של אמת' בלבד, התפתח לתחומים רבים של עזרה וסיוע, הצלת חיים, איתור וחילוץ ועוד.

בארגון בישראל מתנדבים למעלה מ-3000 ובחו"ל עוד כ-700 מתדנבים נוספים. פעילות החסד נעשית במסירות בכל שעות היממה ובכל מזג אוויר על מנת להעניק סיוע לכל אדם שצריך. לא לחינם נבחר זק"א, זו השנה השמינית ברציפות, בין שלושת הארגונים האהודים ביותר בישראל.

לתרומות ולאמץ מתנדב: 3518* | או היכנסו לאתר יום ההצדעה

בשנת 2005 הוכר זק"א כארגון בינלאומי על ידי האו"ם, ובשנת 2016 קיבל הארגון הכרה כגוף מייעץ ומשקיף רשמי של האו"ם. ארגון זק"א אף הוכרז על ידי שר הביטחון כארגון עזר לשעת חירום.

במהלך יום ההצדעה המיוחד לזק"א, שנערך היום, פונים אנשי הארגון בבקשה לתרום ו"לאמץ מתנדב" בסכום סמלי.התרומה החשובה תסייע רבות להמשך פעילותם החשובה של המתנדבים.

עשרות אומנים וזמרים משתתפים ביום ההצדעה המיוחד ולקחו על עצמם לאמץ מתנדב, ואף שר הבריאות הרב ליצמן נתרם לעזרה.

במהלך יום ההצדעה יופיעו בערוצי התקשורת השונים שידור ישירות מהמטה הארצי של זק"א, ומשם יצדיעו למתנדבים העושים את מאלכת הקודש

לצפיה בעמוד הסרטים | לחץ כאן

יו"ר זק"א, יהודה משי זהב אמר כי "מחמם את הלב לראות את התמיכה הרבה שאנו מתנדבי זק"א מקבל מהציבור הישראלי, מאוד חברות לקחו על עצמם לאמץ מתנדבים, אלפי אנשים מתקשרים למוקד ההתרמה ומאמצים מתנדבים". והוסיף "אשרי העם שאלו הם בניו"

לתרומות ולאמץ מתנדב: 3518* | או היכנסו לאתר יום ההצדעה

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר