מתווה הכותל

ושוב: נתניהו דחה את הפגישה עם החרדים

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע בשעה האחרונה לראשי המפלגות החרדיות כי הפגישה שתוכננה למחר בנושא מתווה הכותל - תידחה לשבוע הבא. הרבנים הראשיים זועמים (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע בשעה האחרונה (חמישי) לראשי המפלגות החרדיות כי הפגישה שתוכננה למחר בנושא מתווה הכותל - תידחה לשבוע הבא.

ל"כיכר השבת" נודע כי לשכת נתניהו העבירה בשעה האחרונה מסר לראשי המפלגות החרדיות אריה דרעי, יעקב ליצמן ומשה גפני, לפיו נתניהו לא יצליח לקיים את הפגישה מחר בלשכתו בירושלים ולכן היא תידחה לשבוע הבא ביום ראשון בשעה 19:30.

בפגישה צפויים להשתתף רב הכותל הגאון רבי שמואל רבינוביץ, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, הפוליטיקאים החרדים וראש הממשלה בנימין נתניהו. טרם ברור אם הרבנים הראשיים לישראל הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף והגאון רבי דוד לאו ישתתפו בפגישה, שכן בלשכותיהם כועסים על התנהלות נתניהו שדחה את קיום הפגישה מספר רב של פעמים.

אריה דרעי מתייחס לסוגיית הכותל בראיון בלעדי ל"כיכר השבת"

יצויין, כי בפגישה צפויים החרדים לדון עם ראש הממשלה והיועמ"ש בסוגיית מתווה הכותל שבוטל, ולנסות ולמצוא פתרון שיהיה מוסכם על המפלגות החרדיות ולא תהיה בו הכרה ברפורמים.

יו"ר ש"ס אריה דרעי צפוי לדרוש בפגישה שהיועמ"ש יעביר מסר לבג"ץ לפיו הממשלה תודיע כי היא תומכת בחוק הכותל של ש"ס שנחשף לראשונה ב"כיכר השבת", ובכך יבקש מהשופטים שלא להתערב בידיעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר