ניצלו את ההיעדרות

גפני יצא, והחוק ליוצאים בשאלה אושר בחטף

ח"כ גפני יצא לכמה דקות מהוועדה, הקואליציה התאחדה עם האופוזיציה והחוק לסיוע עבור יוצאים בשאלה אושר בוועדת הכספים. גפני ואיציק כהן הגישו בקשה לדיון חוזר (חרדים,ארץ)

(צילום אילוסטרציה: יוסי זמיר, פלאש 90)

הקואליציה התאחדה עם האופוזיציה והחוק לסיוע ליוצאים בשאלה אושר בוועדת הכספים: לפני זמן קצר (חמישי) אישרה ועדת הכספים של הכנסת את החוק לתמיכה בצעירים שאין להם תמיכה מצד משפחתם (יוצאים בשאלה) בדיור, טיפול נפשי וסיוע ברכישת השכלה.

בחוק שאושר נכתב כי הגדרת הנתמכים הם מי שמלאו לו 18 שנים וטרם מלאו לו 25 שנים, מי שלא גר עם משפחתו ואין לו סיוע כלכלי מצד משפחתו, אורח חייו כשגר עם משפחתו לא אפשר לו להשתלב בשוק העבודה, לרבות השכלה מתאימה.

על פי החוק החדש, רשאי שר הרווחה לקבוע בין היתר הוראות לעניין סיוע בדיור לצעיר שאין לו תמיכה מצד משפחתו, לרבות סיוע בשכר דירה ודירות מעבר. בנוסף, הוא יוכל גם לקבל סיוע וטיפול נפשי ורגשי מצד אנשי מקצוע להתמודדות עם הנקת והעדר התמיכה ממשפחתו של הצעיר וסיוע בקבלת השכלה יסודית, תיכונית והשכלה גבוהה.

מקורבים ליו"ר הוועדה ח"כ משה גפני מסרו כי חברי כנסת ניצלו את היעדרותו של גפני למספר דקות מהוועדה והעבירו את החוק. חברי הכנסת גפני ואיציק כהן מש"ס הגישו בקשה לדיון חוזר לחוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר