מבוכה

תוניס מאשימה גורמים זרים בחיסול מהנדס המזל"טים

תוניס קיימה אמש (ראשון) ישיבה ממשלה שעסקה בחיסול מהנדס חמאס מוחמד א-זווארי. בתוניס האשימו גורמים זרים בחיסול אך לא ציינו את שמה של ישראל (העולם הערבי)

כרזת האבל של חמאס (צילום: מתוך התקשורת הערבית)

תוניס פרסמה אמש (ראשון) הודעה הנוגעת לחיסולו של מהנדס חמאס, מוחמד א-זווארי, לפני שלושה ימים במדינה, בהודעה מאשימה תוניס גורמים זרים כלשונה בחיסול. עוד נאמר כי תוניס מתחייבת לרדוף אחר הפושעים שמעורבים בהתנקשות של מהנדס המזל"טים של חמאס.

על פי ההודעה, הממשלה התוניסאית התכנסה ודנה בחיסול. הממשלה עוקבת אחר התקדמות החקירות, אם כי בהודעה של תוניס לא צוינה ישראל כאשמה בחיסול.

בתוניס שם התבצע החיסול הפגינו כמה עשרות נגד החיסול. המוחים האשימו את המוסד הישראלי, דרכו על דגל ישראל והניפו דגלי פלשתין.

כלי תקשורת זרים בהם האתר "אל-חליג' אונליין" הרואה אור בלונדון טוען, כי המוסד הישראלי שלח מחסלים בעלי אזרחות ערבית, אישה הונגרייה וכמה בעלי אזרחות רוסית שקשורים לחוליית החיסול. החוליה מנתה לטענת האתר הלונדוני, שמונה לוחמים, שגרמו למהנדס א זווארי לצאת מביתו בתואנה כי עליו להשתתף בראיון טלוויזיוני.

בראיון לעיתון חמאס "א-ריסאלה", האשים אחיו של א זווארי את המוסד הישראלי ואמר: "למוסד הישראלי היה את האינטרס הראשון להתנקש בו. לאחרונה הוא קיבל איומים על חייו, הוא עבד בשקט ולא היה שום סימן שהוא מעורב בפעילות של התנגדות הפלסטינית", טען האח בראיון והוסיף, "הופתענו שהיה לו קשר לפרויקט המזל"טים של חמאס". האח ציין כי עם החיסול נודע לו שאחיו עבד גם על פיתוח צוללות הנשלטות מרחוק.

יצוין שבישראל לא מתייחסים לדיווחים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר