מתמודד מול הרצוג

עמיר פרץ הציג את מועמדותו: "שרי ממשלת נתניהו - טוקבקיסטים"

ח"כ עמיר פרץ הציג את מועמדותו לראשות העבודה, תקף את ממשלת נתניהו, כינה אותה חבורה של טוקבקיסטים והודיע כי יתמוך באבי ניסנקורן לראשות ההסתדרות (חדשות, בארץ)

עמיק פרץ ויצחק הרצוג. ארכיון (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

חבר הכנסת עמיר פרץ (המחנה הציוני) הודיע בצהריים (שני) כי יתמודד לתפקיד יושב ראש המפלגה בבחירות הפנימיות שיתקיימו בעוד כחצי שנה.

במסיבת עיתונאים שכינס אמר פרץ "אני המועמד היחיד שיכול להביא ציבורים נוספים לגוש המרכז-שמאל ולהביא להחלפת השלטון. אני אוכל להביא למפלגה קולות של מי שנמנעו מלהצביע לה בבחירות הקודמות. "הוכחתי בעבר כי אני יכול לתת פייט לנתניהו ולגבור עליו".

פרץ הוסיף ואמר "יש לי את הכישורים, את הניסיון ואת היכולת להוביל את החברה הישראלית לריפוי פנימי ואת המדינה לעתיד טוב יותר, מנהיגות חייבת להתבסס על דוגמה אישית. כאשר אנחנו נעמוד בראש המדינה וננהיג אותה, החברה הישראלית תחלים ותפרח, הישראלים יזקפו את ראשם בגאווה, וביחד נשיב את מדינת ישראל למסלול ההצלחות".

עמיר פרץ במסיבת עיתונאים (צילום: ערוץ הכנסת)

פרץ הבטיח כי "מפלגת העבודה בראשותו תביא לריפוי השסעים בחברה הישראלית, וכראש ממשלת ישראל אנהיג מדיניות של צדק חברתי הלכה למעשה. יחד נשיב את ישראל למסלול של חתירה להסדר מדיני ולשלום, שלצדם ביטחון ועצמה, וננהל מלחמת חורמה בעוני ובאי-שוויון שפוגעים והורסים כל חלקה טובה".

פרץ ענה לעיתונאים ששאלו אותו כי יתמוך במועמדותו של ניסן קורן לתפקיד יושב ראש ההסתדרות, בכך הודיע פרץ כי לא יתמוך במועמדותה של שלי יחמוביץ' השוקלת להתמודד לראשות ההסדרות.

בהודעה אחרת שפרסם פרץ הודעה בפייסבוק התוקפת את ראש הממשלה בנימין נתניהו בה ציין את הסיבות שהביאו להכרזת מועמדותו: "ממשלת נתניהו הפכה לחבורה של טוקבקיסטים שלוחי רסן המטילים צל כבד ומאיים על מהותה של הציונות. לכן, החלטתי להתמודד על ראשות מפלגת העבודה. כמנהיג מפלגת העבודה אפעל ואביא לריפוי השסעים בחברה הישראלית, וכראש ממשלת ישראל אנהיג מדיניות של צדק חברתי הלכה למעשה".

פרץ מכהן כיום כיו"ר ועדת משנה בוועדת החוץ והביטחון. בעבר כיהן פרץ כשר ביטחון, סגן ראש ממשלה, יו"ר ההסתדרות, ראש האופוזיציה, השר להגנת הסביבה וראש עיריית שדרות.

יושב ראש המחנה הציוני, ח"כ יצחק הרצוג, בירך על החלטתו של פרץ להתמודד בפריימריז ואמר: "מועמדותו של עמיר פרץ הייתה צפויה מזה זמן. הוא מועמד מכובד וההתמודדות הדמוקרטית בעבודה היא נשמת אפו של הבית המשותף שלנו".

נציין כי פרץ הוא הראשון שהציג את מועמדותו לראשות המפלגה ככל הנראה צפויים גם יושב הראש הנוכחי הרצוג וח"כ מרגלית להתמודד על ראשות המפלגה. במערכת הפוליטית מעריכים כי ח"כ שלי יחימוביץ תעדיף להתמודד על ראשות ההסתדרות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר