פרקליטות המדינה לא תערער: קצב ישוחרר מחר

פרקליט המדינה שי ניצן צפוי להחליט שלא לערער על החלטת וועדת השחרורים בעניינו של הנשיא לשעבר משה קצב. בעקבות כך צפוי קצב להשתחרר כבר מחר מבית הכלא (בארץ)

משה קצב, ארכיון (צילום: פלאש90)

פרקליטות המדינה צפויה שלא לערער על החלטת ועדת השחרורים של שירות בתי הסוהר לשחרר את נשיא המדינה לשעבר משה קצב, בעקבות כך צפוי הנשיא לשעבר לצאת לחופשי כבר מחר (רביעי) כך דווח הערב בחדשות 2.

כזכור, פרקליטות המדינה ביקשה מוועדת השחרורים של שירות בתי הסוהר לדחות את שחרורו המוקדם של קצב בשבוע ימים על מנת לאפשר לה להגיש ערעור לבית המשפט נגד ההחלטה, אך כעת מדווח כי פרקליט המדינה שי ניצן צפוי כאמור שלא לערער על ההחלטה.

כזכור, ביום ראשון השבוע הודיעה ועדת השחרורים כי "לאחר שחברי הועדה בחנו את כלל הטענות שנטענו בפניהם, את כל המסמכים שהוגשו בפניהם ושבו ועברו על הפרוטוקולים וההחלטות שניתנו בעניינו של האסיר, אנו מגיעים למסקנה כי בשלה השעה להורות על שחרורו של האסיר וכי תכנית רשות שיקום האסיר יש בכוחה לאיין את מסוכנותו ויש לראות בה משום המשך להליך הטיפולי הנוסף שעבר האסיר בכלא, וזאת לאחר שהתרשמו מכנות דבריו של האסיר בפניהם, ולאחר שעמד בציפיות שתלו בו חברי הוועדה בהחלטה השניה. חברי הוועדה מודים לשב"ס שיישם את מסקנות ההחלטה השנייה בדרך הטיפול שהעניק לאסיר על ידי העו"ס מטעמו".

התוכנית שיועדה לקצב כוללת, השתלבות על בסיס יומי בלימודים בבית מדרש בקרית מלאכי, השתלבות בקבוצה טיפולית תורנית בתדירות של אחת לשבוע, טיפול פסיכו סוציאלי פרטני בתדירות של אחת לשבוע. כמו כן חל על קצב איסור להתראיין באמצעי תקשורת, בין בעצמו ובין באמצעות מי מטעמו וכן לא יעסוק בכל תפקיד בו ימצא ביחסי מרות וכפיפות עם נשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר