אין ניצולים

92 הרוגים בהתרסקות: המקהלה נעלמה

משרד ההגנה הרוסי הודיע כי צוותי ההצלה איתרו את שברי המטוס שנעלם ועליו 92 נוסעים - בתוך הים השחור ביניהם 64 חברי מקהלת הצבא הרוסי שהייתה בדרכה לסוריה (בעולם)

מטוס מדגם טופולוב (צילום: שאטרסטוק)

צוותי ההצלה איתרו הבוקר (ראשון) את שברי המטוס הרוסי שנעלם מהמכ"ם והתרסק זמן קצר לאחר המראתו לכיוון סוריה, כך אישר משרד ההגנה הרוסי. עוד צוין כי שברי המטוס נמצאו בעומק של 50 עד 70 מטר ובמרחק של 1.5 ק"מ מחופי סוצ'י.

על המטוס היו 92 בני אדם, בהם אנשי המקהלה הצבאית הרוסית שהיו אמורים להופיע מול חיילים רוסים בסוריה. מאוחר יותר הודיע משרד ההגנה הרוסי הודיע כי אין ניצולים בקרב נוסעי המטוס.

בין 91 הנוסעים שנהרגו בהתרסקות היו גם 64 חברי להקת הצבא האדום, שהיו במהלך סיבוב הופעות עולמי. חברי האנסמבל, שעשו את דרכם להופעה בסוריה, הופיעו גם בישראל לפני כשנתיים במסגרת סיבוב ההופעות לרגל 85 שנים ללהקה והיו אמורים להגיע לישראל בחודש הקרוב למסע הופעות.

כזכור, מטוס צבאי רוסי נעלם מהרדאר דקות ספורות לאחר שהמריא מעיירת הנופש סוצ'י. משרד ההגנה הרוסי אישר את הדיווחים מאוחר יותר על היעלמות המטוס הצבאי שהמריא מסוצ'י. בהצהרה מטעמו נמסר כי על המטוס נכחו 92 בני אדם - בהם 83 נוסעים ושמונה אנשי צוות.

על פי הדיווחים, המטוס, מדגם טופולוב Tu-154, הכיל 82 נוסעים, בהם גם עיתונאים ולהקה צבאית, ועוד עשרה אנשי צוות. הוא נעלם מהרדאר בשעה 5:40 לפנות בוקר, רק 20 דקות לאחר שהמריא וככל הנראה התרסק מייד.

לפי הדיווחים, המטוס נעלם מהמסכים כשעוד היה בשטח האווירי הרוסי, מעל הים השחור, מעט לאחר שהמריא מה שמוריד את הסיכוי לחבלה במטוס או ירי לעברו ומעלה את הסיכוי כי המטוס התרסק בשל בעיה טכנית. "זה היה בערך 20 דקות אחרי ההמראה", צוטט גורם בסוכנות RIA, "המריא ב-5:20 ולא דיווח למגדל ב-5:40".

על פי משרד ההגנה הרוסי, המטוס היה בדרכו לבסיס צבאי של סוריה בלטקיה שבסוריה. על המטוס היו 91 בני אדם, בהם תשעה עיתונאים ומוזיקאים מהתזמורת הצבאית הרוסית, שהיו מיועדים להשתתף בטקס לכבוד השנה החדשה למניינם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר