בעלות מיליארד שקל

ממחר בבוקר: הקלה בעומסי התנועה במרכז

"שיפור דרמטי לטובת משתמשי הדרך, בין אם הם נוסעים בתחבורה ציבורית או ברכב פרטי" - כך מוגדרת פתיחת מקטעי כביש חדשים לצד חלק מנתיבי איילון (חדשות, תחבורה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתיבי איילון. אילוסטרציה (צילום: Kobi Gideon / flash90)

החל ממחר (חמישי) ייפתחו לתנועה קטעי הכביש שבין מחלף שבעת הכוכבים בנתיבי איילון, למחלף כפר שמריהו מזרח, ומשם למחלף הרצליה מזרח על כביש 531. המטעים הללו צפויים להקל על עומסי תנועה קשים המצויים כיום באזור.

מילארד שקל - זו עלותו של תקציב הקטע החדש בנתיבי איילון, באורך 4 קילומטרים, שאמור להסתיים ביולי 2017. התקציב הוא עבור הכביש, בניית 12 גשרים ומעברים תחתיים, העתקת מסילות החוף לתוואי והוספת עוד שתי מסילות, השלמת מחלף כפר שמריהו מזרח, קירות תומכים ואקוסטיים, הקמת מחלף המעפילים, הסדרת כניסה מערבית לתחנת הרכב הרצליה, הנחת קו ביוב והקמת שבילי מטיילים ואופניים ומערך דרכים חקלאיות.

"פרויקט הארכת נתיבי איילון לצפון וחיבורם לכביש רוחב 531 מהווה שיפור דרמטי לטובת משתמשי הדרך, בין אם הם נוסעים בתחבורה ציבורית או ברכב פרטי", אומר מנכ"ל נתיבי איילון, אבי חודין, שהודיע לאחרונה על פרישתו בקרוב מתפקידו.

יצויין, כי הקטע החדש בכביש 531 הוא המשך למקטע בן 3.8 ק"מ מכפר שמריהו לצומת רעננה, שהיה אמור להסתיים בפברואר השנה בתקציב של 519 מיליון שקל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר