"פגיעה בחיילים, בצבא העם ובממשלה"

שר הביטחון: לפעול באפס סובלנות נגד מפרסמי התמונות

השר ליברמן פנה לשרים ארדן ושקד במכתב ובו ביקש לפתוח בחקירה מהירה ולהחמיר הענישה נגד מי שמאיימים על חיילים חרדים באמצעות מאגר התמונות שהופץ השבוע ברשת (חדשות חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ליברמן בהדלקת נרות הערב עם חיילים חרדים (צילום: באדיבות המצלם)

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, פנה במכתב לשר לביטחון פנים, גלעד ארדן, ובו הוא מבקש ממנו להורות למשטרה לתת עדיפות עליונה ולפתוח בחקירה מהירה ויעילה נגד אלו העומדים מאחרי פרסום מאגר תמונות של חיילים חרדים המשרתים בצה"ל, "לשם הוקעתם ונידויים".

במקביל פנה השר ליברמן לשרת המשפטים איילת שקד ובו הוא מבקש ממנה להנחות את אנשי משרדה להכין תיקוני חקיקה על-מנת שניתן יהיה לטפל בתופעת ההסתה נגד חיילים חרדים בצורה יעילה ולהחמיר את מדיניות האכיפה והענישה נגד הגורמים האחראים לה.

השר ליברמן כותב לשרים ארדן ושקד כי חשוב מאד שהמסר שיעבור מכל רשויות השלטון במדינה, החל ממשרדי הממשלה האמונים על הענין ועד לבתי המשפט ולמשטרת ישראל, הוא של אפס סובלנות וטיפול ביד קשה ובלתי-מתפשרת בתופעה בזויה זו של פגיעה במי שכל חטאם הוא הרצון והנכונות לשרת בצבא ההגנה לישראל.

"מעבר לפגיעה בחיילים עצמם ובאלו השוקלים להתגייס, פעילות זו גם פוגעת בעקרון צבא העם ובעמידה ביעדי הממשלה בנושא גיוס חרדים", כותב השר ליברמן.

השר ליברמן מציין כי פנייתו זו באה בהמשך לפנייה קודמת בענין, ולאחר שבעקבותיה כבר ננקטו צעדים נגד התופעה אך צעדים אלו אינם מספיקים ויש להמשיך ולטפל בה עד להפסקתה באופן מוחלט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר