דיווח ב'ניו יורק פוסט'

יועצי טראמפ מעוניינים שנתניהו ישתתף בטקס ההשבעה

יועציו של נשיא ארה"ב הנבחר דונלד טראמפ מעוניינים שראש הממשלה בנימין נתניהו ישתתף בטקס ההשבעה ב-20 בינואר, או שייפגש מיד לאחר מכן עם טראמפ (חדשות, מדיני)

ישראל כהן | כיכר השבת |
נתניהו וטראמפ, ארכיון (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

בעוד נשיא ארה"ב היוצא ברק אובמה ממשיך במסע ההתנכלות למדיניות החוץ של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, ששיאו היה בנאומו השנוי במחלוקת של ג'ון קרי וכן בהימנעות ארה"ב מהטלת הווטו באו"ם כנגד ההחלטה הפוגעת בישראל, מתברר כי לפחות בסביבתו של הנשיא הנבחר דונלד טראמפ המדיניות הפוכה ונתניהו מתקבל בכבוד רב.

יועציו של נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ בדקו בימים האחרונים את האפשרות להזמין את ראש הממשלה בנימין נתניהו להשבעתו של דונלד טראמפ לנשיאות ב-20 בינואר או לפגישה של השניים בצמוד לה.

על פי הדיווח ב"ניו יורק פוסט", גורם המקורב לצוות המעבר של הנשיא הנבחר טראמפ מסר כי ברצונו שנתניהו ישתתף בחגיגות או לחילופין לקבוע פגישה בין השניים מייד לאחר מכן.

כאמור על פי הדיווחים צוות המעבר בראשות חתנו של טראמפ, ג'ארד קושנר, רוצה שנתניהו יגיע לחגיגות ההשבעה בעוד פחות משלושה שבועות.

יצויין כי בתוך כך התבטא אמש טראמפ על נאומו של קרי וטען כי לא היה הוגן כלפי ישראל. טראמפ הבהיר כי צריכים לשמור על ישראל. "ישראל מאד מאד מאד חשובה לי וצריך להגן עליה", אמר הנשיא הנבחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר