מהפכה תחבורתית

הרכבת החדשה תחבר בין סין לבריטניה

בריטניה מחזקת את קשריה המסחריים עם סין. קו רכבת שהושק היום בין המדינות יגביר את העברת הסחורות ויקבע את לונדון כמדינת מפתח בסחר בין סין לאירופה (חדשות, בעולם)

ארכיון (צילום: shutterstock)

מתכוננים ליום שאחרי ה'ברקזיט'? הפרישה הצפויה של הממלכה הבריטית מהאיחוד האירופי צריכה לחזק אותה מבחינה כלכלית ובשל כך על בריטניה לנסות ולחזק את ממשקי הסחר שלה עם מעצמות התעשייה בעולם, היום הושק קו ראשון של רכבת בין סין לבריטניה. הרכבת שתעשה שימוש בקו היא רכבת משא שתצא מהעיר יִיווּ שבמזרח סין הנחשבת למרכז מכירות סיטונאיות ותגיע עד לבירה הבריטית לונדון.

מרחק הנסיעה שהרכבת תגמע יהיה כ 12,000 קילומטרים וזמן הנסיעה בין שני הערים יהיה 18 יום. הרכבת תעבור בקזחסטן, רוסיה, בלארוס, פולין, גרמניה, בלגיה וצרפת.

בקו החדש יישלחו לבריטניה סחורות דוגמת טקסטיל, רהיטים, ומוצרים למשקי בית. כשהציפיה היא שעלות שליחת התוצרת דרך רכבות משא תהיה זולה יותר משינוע במטוסים ומהירה משינוע דרך הים.

ממשלת סין מכנה את המשלוח היבשתי למדינות העולם "דרך המשי החדשה", והיא מנסה לכבוש עוד ועוד מדינות שדיצטרפו לאותה דרך שילוח.

ראשת ממשלת בריטניה תרזה מיי הביעה תקווה כי הידוק היחסים בין סין לבריטניה תביא למדינה השקעות סיניות בגובה מיליארדי דולרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר