"מקבל דין שמיים באהבה"

אלי שמחיוף שוחרר מהכלא: 'היה קשה, חזרתי בריא ושלם'

אלי שמחיוף, חבר מועצת עיריית ירושלים לשעבר שהורשע בפרשת הולילנד, שוחרר מכלא מעשיהו לאחר 11 חודשי מאסר • ל"כיכר השבת" הוא אומר כי "האמונה בבורא עולם חיזקה אותנו" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי שמחיוף בציונו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, היום (צילום: באדיבות המצלם)

אלי שמחיוף, מי שכיהן כחבר מועצת עיריית ירושלים והורשע בפרשת הולילנד, שוחרר בצהריים (רביעי) מכלא מעשיהו לאחר שריצה 11 חודשי מאסר בפועל.

השחרור מגיע לאחר החלטת ועדת השחרורים לקצר שליש מעונשו של שמחיוף, כפי שדווח ב"כיכר השבת".

מיד לאחר שחרורו עלה שמחיוף להתפלל בציונו של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל בבית העלמין סנהדריה בירושלים.

בשיחה עם "כיכר השבת", נשמע שמחיוף מרוגש: "תודה לבורא עולם על הרגע הגדול שברוך השם חזרנו לבית, למשפחה ולקהילה, בריאים ושלימים בבריאות, בנפש וברוח. מתפלל לבורא עולם לעוד שנים רבות ומאושרות".

"התקופה הייתה קשה יחסית", סיפר שמחיוף על הימים בכלא, "היה לנו המון חיזוק ואמונה בבורא עולם וזה מה שחיזק ונתן לי ולמשפחה לעבור את התקופה הזאת בצורה הטובה ביותר".

כנשאל האם הוא חושב שנעשה לו עוול הוא הגיב: "אני מקבל את דין שמיים באהבה, אין לי תלונה כלפי מעלה".

שמחיוף בציון מרן הרב עובדיה

מקורביו של שמחיוף הוציאו בצהריים הודעה תחת הכותרת - "יודו לה' חסדו ונפלאותיו לבני אדם", בה נאמר: "חברים יקרים, הנכם מוזמנים להודאה לבורא עולם ולברכת הגומל על שחרורו של הרב אלי שמחיוף ביום חמישי הקרוב ז' טבת. באולם 'בית הכנסת בית הרואה' רח' רובין 35 רמות בין השעות 19:30-21:30. 'כי בשמחה תצאון ובשלום תובאון'".

בין התנאים לשחרורו של שמחיוף: יצטרך להתייצב פעם בשבועיים בתחנת המשטרה וישהה במעצר בית בביתו בכל יום החל מהשעה 22:00 עד השעה 06:00 למחרת.

הוועדה בראשות השופטת בדימוס רחל גרינברג קבעה: "שמענו מפי האסיר הסבר לתנודות בגרסתו לאחר ההרשעה ואל מול גורמי הטיפול בכלא בין נציגי רשום שיקום האסיר. יש לקוות כי האסיר למד את לקחו, הפנים את חומרת העבירה ובהיותו איש מנוסה רב פעלים, ימצא דרך נורמטיבית להמשך התנהלותו".

שמחיוף, נידון תחילה בבית המשפט המחוזי לשלוש שנות מאסר וחצי, אך בית המשפט העליון הפחית את עונשו לשנה וחצי מאסר בפועל, לאחר שזוכה בחלק מהאישומים נגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר