הצהרה מפתיעה

בכיר בשוק הסלולר: צריך להעלות את המחירים

יושב הראש המיועד של חברת גולן טלקום, גיל שרון, אמר היום כי הגיע הזמן להעלות את "מחירי ההפסד" של החברות הסלולריות בישראל - ועורר סערה בשוק (כלכלה, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/Flash90)

ראיון של גיל שרון, היו"ר המיועד של חברת גולן טלקום, מחולל סערה בשוק הסלולר. בתוך דבריו התבטא שרון ביחס למחירים בתחום: "אני חושב שהמחירים בישראל נמוכים בצורה קיצונית, הנמוכים ביותר בעולם המערבי, וככל הנראה הם יהיו חייבים לעלות לאזורים ריאליים יותר", אמר.

לדבריו, "30 שקל כולל מע"מ, שזה הרבה פחות מ-10 דולר לחודש - אלו הם לא מחירים סבירים שמאפשרים קיום לאורך זמן של חברות, גם של החברות הגדולות בענף שלמעשה אינן מרוויחות היום משירותי הסלולר. לחברות לא יהיו משאבים כלכליים להמשיך בפיתוח ובניית הרשתות".

"זו לא תהיה גולן שתוביל העלאת מחירים כזו, בוודאי שלא", הוא הדגיש בראיון לגלי צה"ל, "אבל כפי שציינתי אלו הם מחירי הפסד עבור החברות הגדולות. אם מסתכלים על אירופה בה יש מדינות גדולות יותר, המחירים התחרותיים נעים סביב 20 יורו במדינות התחרותיות ביותר, וככל הנראה זה אזור שהוא סביר, אזור ה-80 עד 100 שקל".

בעיתון TheMarker מצוטטים גורמים בכירים ברשות להגבלים עסקיים שהגיבו בחריפות לדבריו של היו"ר המיועד של גולן טלקום: "ראוי שאנשי עסקים יבררו את מילותיהם היטב ויזהרו מהעברת מסרים למתחרים בשוק", הם אמרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר