ה"קאמבק" בפתח?

לראשונה מאז פרש: אהוד ברק יופיע ב'חוג' של מפלגת העבודה

הופעתו הקרובה של מנהיג העבודה לשעבר בחוג המזוהה עם הקו הביטחוניסטי במפלגה, מעמיד בסימן שאלה את הבטחתו כי כלל אינו מתכוון לשוב - בפעם השניה - לחיים הפוליטיים (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אהוד ברק (צילום: Flash90)

לראשונה מאז פרש ממפלגת העבודה בהקמתו את מפלגת עצמאות ז"ל, נראה כי ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, אהוד ברק, שוב מהמר על חזרה לחיים הפוליטיים דווקא בגרסה ההיא, הנושנה: הוא יופיע בפני "החוג המרכזי", פורום אידאולוגי של מפלגת העבודה.

המפגש עם אהוד ברק נקבע ל-29 בינואר בתל אביב, בחוג שבראשו עומדים ח”כ נחמן שי (המחנה הציוני) וח”כ לשעבר מיכאל בר זוהר.

ח"כ נחמן שי הגיב לידיעה שפרסמה העיתונאית טל שניידר: "לצערי מפלגת העבודה הלכה שמאלה מדי. החוג המרכזי רוצה להחזיר את המפלגה למקומה הטבעי ולסמן אותה כמפלגה שיה לה מה לומר בתחומי ביטחון וחברה ולא רק כמפלגה שמחפשת מנדטים".

לדבריו, "לאהוד ברק יש בהחלט מקום בצמרת מפלגת העבודה. אני בהחלט רוצה לראות אותו חוזר. אני לא יודע עם בעמדת המוביל אבל בהחלט בצמרת המפלגה. לאהוד ברק יש הרבה מה להציע. עם כל משקעי העבר ועם כל ההסתייגויות אני לא פוסל את שובו".

כידוע, בחודשים האחרונים אהוד ברק מצייץ עצמו לדעת בטוויטר, ותוקף בבוטות רבה את ראש הממשלה בנימין נתניהו בשלל נושאים העומדים על סדר היום. "אין בכוונתי לעשות קאמבק", הצהיר ברק יותר מפעם אחת, ונראה כי היום כבר לא היה חותם על הצהרה שכזו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר