התקיפה בברוקלין

בית המשפט בניו יורק אסר על מתנדב "השומרים" לקבל תרומות למימון משפטו

בית משפט בניו יורק אסר על מאיר הרשקוביץ, מתנדב "השומרים" המואשם בהכאת צעיר שחור, לקבל עשרות אלפי דולרים שנתרמו למימון ההליך הפלילי המתנהל נגדו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
פיטרסון והרשקוביץ (מתוך טוויטר)

פרשת הכאתו של טאג פטרסון, הגבר כהה העור, על ידי מתנדבי ארגון השומרים בשכונת ויליאמסבורג בדצמבר 2013 והמשפט המתנהל בעניינו בימים אלו, ממשיכים להסעיר את הקהילה החרדית בברוקלין.

לאחר שמרבית החשודים הצליחו להימנע מהרשעה בעקבות העובדה שמרבית הראיות כדוגמת סרטוני מצלמות האבטחה מחנויות סמוכות "נעלמו" במפתיע כמו עדויות נוספות, הרי שמספר אברכים הורשעו בפרשה, בהם מאיר הרשקוביץ כלפיו נטען כי נמצאו ראיות מספיקות להאשמה במעשה. כעת, תובע פטרסון את כספי קרן הצדקה שנאספו על ידי הקהילה החסידית למימון משפטו של הרשקוביץ.

ל"כיכר השבת" נודע כי מדובר בסכום של 131,000$ שנאספו על ידי בני הקהילה לצורך "מצוות פדיון שבויים" וסיוע במאמצי ההגנה במסגרת משפטו של הרשקוביץ המואשם בגרימת חבלה והכאתו של פטרסון שהפך לעיוור בעין אחת כתוצאה מהתקיפה.

(מתוך הטלוויזיה המקומית)

לצורך גיוס הכסף פורסמו בקהילה מודעות רחוב וכרוזים בהם נראו תמונות ילדיו של הרשקוביץ כשהם מפצירים באנשים לתרום למען חזרתו של 'טאטע' הביתה.

בסוף השבוע הוציא שופט בית המשפט העליון בברוקלין צו זמני האוסר על הרשקוביץ לקבל את הכספים, זאת בעקבות תביעה שהגיש פטרסון.

אנדרו סטול, עורך דינו של פטרסון, טען כי מדובר בכספים של כלכלה שחורה וכי אסור להרשקוביץ לממן את הגנתו המשפטית מכספים אלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר