כך סללו כביש בן 5 קילומטר ביומיים בלבד. צפו

עיירה קטנטונת במערב אוסטרליה הפכה לפופולרית אצל גולשים רבים ברחבי העולם, לאחר שהעירייה העלתה לדף הפייסבוק שלה סרטון המתעד סלילת כביש מהירה. צפו (מעניין)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילומסך: מתוך Chạm Mưa ביוטיוב)

'מורה שירה' הוא שמה של עיר קטנה במערב אוסטרליה, 180 קילומטרים צפונית מהעיר פרת'. העיר הקטנה המונה פחות מ-2,000 תושבים עלתה כעת לכותרות בזכות כביש: בסרטון וידאו שפרסמה המועצה המקומית תועדו משאיות שסוללות כביש בן 5 קילומטרים באזור במשך יומיים בלבד.

מהירות העבודה הנדירה והיעילה סחפה לעמוד הפייסבוק של העיר 59 אלף עוקבים - יותר עוקבים מתושבים, כבר למעלה מ-14 מיליון איש צפו בסרטון ו-400 אלף שיתפו אותו ברשתות החברתיות.

ראש המועצה המקומית אלן ליסון סיפר: "הצעתי לתעד בווידאו את עבודות סלילת הכביש, משום שלאנשים אין מושג איך סוללים כבישים. חשבנו שזאת הזדמנות טובה להראות מה אנחנו עושים. לאחר התיעוד, עבדו על הסרטון בחדר העריכה והאיצו אותו כי החלק המקורי נמשך כ-15 דקות", הוא תיאר.

אם תשאלו כיצד זה נעשה, הנה לכם ההסבר: משאית אחת הניחה אספלט בדיוק מושלם על הדרך המאובקת ואחריה הגיעה עוד משאית נוספת שאטמה את המשטח השחור. יצויין, כי עלות העבודות על הכביש הגיעה ל-443 אלף דולר.

מקור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר