בהלה בארה"ב

עשרות נעצרו בשכונות ניו יורק החרדיות

חשד לעקיפה של החוק בתחום התקנת מערכות גז - זה ככל הנראה מה שעומד מאחורי מעצרם בשעות האחרונות של עשרות חרדים בוויליאמסבורג ובורו פארק (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חלק מהמעצרים, הדיווח בתקשורת (צילומסך: מתוך הטלוויזיה המקומית תמונה ראשית, אילוסטרציה - שאטרסטוק)

עשרות חרדים תושבי השכונות החרדיות ויליאמסבורג ובורו פארק שבברוקלין נעצרו בשעות האחרונות בחשד לכך שהיו מעורבים בהונאת גז.

חוץ מהתושבים החרדים, נעצרו גם טכנאים ועובדי חברת הגז החשודים שהעניקו לדיירים אישורים להתחבר למערכות הגז - עוד לפני שהיו ברשותם רישיונות רשמיים על הדירות שבבעלותם. לדברי עסקנים בקהילה, קיים צורך להוכיח בעלות (או שכירות) רשמית על הדירה ו"הכל נעשה באופן רשמי ובטיחותי".

תמונות העצורים (צילום מסך)

התושבים כאמור חשודים כי שילמו סכומי כסף לפועלים ולגורמים נוספים בחברת הגז על מנת שיחברו אותם למערכות באופן שאינו רשמי, וממילא אף איננו בטיחותי. בשעות הקרובות הם יובאו בפני בית משפט מקומי לאחר שנחקרו על החשדות האמורים.

עסקנים בקהילה טוענים כי מדובר בהאשמות מינוריות באופן יחסי, שכן אין המדובר בהונאה כספית או בשוחד בסכומי עתק, אלא ב׳עקיפה׳ של החוק, כשלאחר מכן התקבלו בדרך כלל האישורים הנדרשים.

"נכון שאין דאגה גדולה משום שמדובר בעבירות קלות יחסית, אולם עדיין זה חילול השם גדול לראות אנשים משלנו מובלים כך למעצר", אומר גורם בקהילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר