משלמת מחיר

ירידה חדה במכירות מותג התכשיטים של איוונקה

בתי כלבו ורשתות גדולות בארה"ב הודיעו בסוף השבוע כי יפסיקו למכור את מותג התכשיטים של בתו של הנשיא. הסיבה לדבריהם לא פוליטית אלא ירידה חדה במכירות (צרכנות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

גם בתו של טראמפ, איוונקה משלמת את מחיר הנשיאות של אביה. הודעה רשמית שיצאה לתקשורת בסוף השבוע מטעם ענקית הקמעונאות נורדסטרום, בדבר סיום ההתקשרות עם המותג "איוונקה" בחנויות הרשת כולל אתר האונליין כשהתירוץ הרשמי - ירידה חדה במכירות. למחרת גם בכלבו היוקרה ניימן מרקוס, יצאו בהצהרה דומה כך על פי הפרסום ב'וואלה'.

"יש לנו אלפי מותגים - יותר מ-2,000 המוצעים באתר לבד", אמר דובר נורדסטרום, רשת בתי הכלבו שמחזיקה בכמעט 350 חנויות ברחבי צפון אמריקה. "בכל שנה אנחנו מקצצים כ-10 אחוזים ומרעננים במותגים חדשים, בהתבסס על נתוני המכירות".

בדומה, גם דובר ניימן מרקוס המפעילה 42 חנויות, אמר "בניימן מרקוס נמכר ליין תכשיטי היוקרה של איוונקה טראמפ בשיטה של קונסיגנציה. ההחלטה התקבלה בהתבסס על פרודוקטיביות". בשני המקרים נרמז כי מדובר בהחלטה עסקית ללא קשר לטעמים פוליטיים או לקמפיין האינטרנטי "Grab Your Wallet", הקורא להחרים מוצרים הקשורים לעסקי המשפחה הראשונה.

סביר להניח שהקמפיין פגע באופן כזה או אחר במכירות והביא לבסוף להחלטה של הרשתות להוציא את המוצרים מהקטלוג.

כזכור, הבטיחה איוונקה בתחילת החודש שעבר להפסיק לכהן בתפקיד ניהולי במותג האופנה, וכמו כן למכור את מניותיה בחברה על מנת שתוכל להתרכז בענייני המשפחה. מסתבר שעל פי המסמכים הרשמיים של החברה, לא בוצע עדיין שום שינוי שמרמז על כוונותיה להתנתק מהעסק ולמעשה היא עדיין רשומה כמנהלת האחראית של המותג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר