בדרך לכתב אישום?

גורמים המעורים בחקירה: "גרסת נתניהו לא מסתדרת עם העדויות"

האם ראש הממשלה בנימין נתניהו בדרך לכתב אישום? גורמים המעורים בחקירת ראש הממשלה בתיק 1000 צוטטו כאומרים כי "גרסת נתניהו שלא ידע לא מסתדרת עם העדויות" (פוליטי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
שרה ובנימין נתניהו (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

גורמים המעורים בחקירת ראש הממשלה בנימין נתניהו אומרים הערב (מוצאי שבת) כי גרסת נתניהו בתיק 1000 - המתנות מארנון מילצ'ן, אינה מסתדרת עם העדויות.

על פי הדיווח בחדשות 2, הגורמים טענו כי "גרסתו של נתניהו שלפיה לא ידע על בקבוקי השמפניה שהועברו לכאורה לרעייתו ושאת רוב הסיגרים רכש במזומן קיבל מ"קרוב משפחה", אינה מסתדרת עם העדויות שמסר איש העסקים ארנון מילצ'ן יחד עם העוזרת האישית שלו ואנשים מטעמו.

עוד דווח כי "במסגרת העדויות שנמסרו סופקו למשטרה קבלות והוכחות מוצקות על האופן שבו הועברו באופן מסודר ושיטתי לכאורה בקבוקי האלכוהול, הסיגרים והתכשיטים".

גורם המקורב לראש הממשלה מסר בתגובה לחדשות 2: "'גורמים עלומים' במשטרה מתדרכים כבר למעלה מחודש על כך שיומלץ להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בעניין המתנות. זה לא חדש. כך קרה גם בעבר, בתיק חברון ובתיק עמדי: התחילו בכותרות מפוצצות ובהמלצה של המשטרה להעמדה לדין, וגמרו בלא כלום. כך יהיה גם הפעם".

מוקדם יותר דווח בערוץ 2 כי, במשטרה מעריכים שהחקירה ב"תיק 1,000", פרשת המתנות, תסתיים בתוך ארבעה עד שישה שבועות. ההחלטה שמתגבשת במשטרה היא להמליץ להעמיד לדין את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בשלב זה קיימות בפני חוקרי המשטרה מספר אפשרויות. הראשונה שבהן, הינה שהמלצת המשטרה תכלול שתי עבירות - קבלת טובות הנאה בהקשר של קבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים. האפשרות השניה הינה ההמלצה תכוון לעבירה המופחתת בלבד של מרמה והפרת אמונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר