כתב אישום

מעשים חמורים: ראש ישיבה במרכז הארץ תקף שני תלמידים

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית משפט השלום ברמלה כתב אישום חמור כנגד ראש ישיבה במרכז הארץ בגין מעשים חמורים בשני קטינים. ביהמ"ש אסר לפרסם כל פרט מכתב האישום (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום ברמלה, כתב אישום חמורכנגד ראש ישיבה במרכז הארץ בגין מעשים חמורים בשני קטינים.

על פי החלטת בית המשפט לא ניתן לפרסם את כתב האישום עצמו אלא רק את העובדה כי הוגש כתב אישום כנגד ראש הישיבה, וכן כי העבירות המיוחסות לראש הישיבה הינן מעשים חמורים בשני מתלוננים קטינים.

ל"כיכר השבת" נודע כי מדובר בראש ישיבה מעיר חרדית במרכז הארץ שנמלט מהארץ לאחר שנודע ברחוב החרדי על השמועות כנגדו ולפני כחודש וחצי שב ארצה.

ראש הישיבה לא נעצר מייד עם שובו לארץ ואף תיכנן לקבל תפקיד תורני בישיבה אחרת אולם שבועיים לאחר מכן הוא נעצר ומאז נחקר רבות וכן הובאו עדויות של מתלוננים נוספים ועדויות משמעותיות לטענת גורמים במערכת אכיפת החוק.

כפי שדווח בתחילת השבוע ב"כיכר השבת", בית המשפט העליון נענה לעתירה של פרקליטי ראש הישיבה, ושחרר אותו ממעצר ממושך בן 32 ימים, בו שהה לאחר שהוגשו כנגדו שתי תלונות של תלמידיו לשעבר בגין תקיפתם על ידו, לטענתם.

השחרור עליו החליט ביהמ"ש העליון בא לאחר הארכות מעצר חוזרות ונשנות, שמונה במספר, שאושרו באופן נדיר לבקשת המשטרה על ידי הערכאות השונות בבתי משפט השלום והמחוזי, בטענה למסוכנותו בשל אופי המעשים המיוחסים לו והחשש לשיבוש הליכים מצדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר