ההידרדרות נמשכת

הקונסרבטיבים יקבלו גויים לבתי הכנסת

איגוד בתי הכנסת הקונסרבטיבים בארה"ב, ה-USCJ, החליט החלטה מהפכנית לפיה תינתן האפשרות לכל קהילה להחליט בעצמה האם לקבל אנשים שאינם יהודים כחברים (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
רפורמים, ארכיון (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

לציבור החרדי המתגורר בארץ ומעבר לים אין צורך להסביר את סכנתם העצומה של הגופים הרפורמים והקונסרבטיבים המבקשים להטיל שמות בעם היהודי אולם בקרב קהל שומרי המסורת בעיקר בארה"ב מתברר כי השפעתם עדיין רבה שכן הם מציגים עצמם כיהודים כשרים.

כעת מתברר כי גופים אלו מידרדרים שלב נוסף במדרון החלקלק בדרך להפוך להיות ככל העמים.

איגוד בתי הכנסת הקונסרבטיבים בארה"ב, ה-USCJ, החליט בימים האחרונים החלטה מהפכנית לפיה תינתן האפשרות לכל קהילה להחליט בעצמה האם לקבל אנשים שאינם יהודים כחברים.

על פי הדיווח בסוכנות הידיעות JTA ההחלטה התקבלה בתחילת החודש בישיבה מיוחדת של האסיפה הכללית של הקונסרבטיבים. בהצבעה האלקטרונית עברה ההצעה ברוב מכריע של 94 בעד, 8 נגד והימנעות אחת.

על פי ההחלטה, כל קהילה רשאית "לפתח את הקריטריונים של עצמה לחברות" כאשר המטרה הרשמית המוצהרת הינה לאפשר קבלת כאלו שאינם יהודים כחלק אינטגרלי מהקהילה.

ה-USCJ אמרו בתגובה רשמית כי הם "מחויבים לסייע לקהילות יהודיות פתוחות-זרועות, תוססות ואכפתיות, ליהנות מהכשרונות הרוחניים של כל חברי הקהילה. אנו חוגגים את הרבגוניות בין הקהילות שלנו ובתוכן, ומעודדים יצירת קשר עם כל מי שמחפשים בית רוחני וקהילתי בתוך אווירה יהודית אותנטית ודינמית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר