קל יותר

מהיום: תשלום ב'פנגו' ב'נתיב המהיר'

הממשק החדש יקל ויפשט את תהליכי הרישום והשימוש של נהגים בכביש שבין מחלף נתב"ג ועד אחרי מחלף קיבוץ גלויות, כאשר כל מנוי פנגו יוכל לשלם דרך האפליקציה (תחבורה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הנתיב, מהיר יותר? (צילום: Yossi Zeliger/Flash90)

פרויקט הנתיב המהיר ואפליקציית פנגו, מודיעים על שיתוף פעולה ביניהם, החל מהיום (שלישי): לראשונה מתאפשר תשלום לנסיעה בכביש אגרה באמצעות האפליקציה.

לפי ההודעה, הממשק החדש יקל ויפשט את תהליכי הרישום והשימוש של נהגים בכניסה לתל אביב, בכביש שבין מחלף נתב"ג ועד אחרי מחלף קיבוץ גלויות, כאשר כל מנוי פנגו יוכל לשלם דרך האפליקציה. הרישום לשירות הוא ללא כל עמלת הפעלה או שימוש, והתעריפים באפליקציה יהיו זהים לחלוטין לאלה שמנהיג הנתיב המהיר.

הנהגים צפויים לחסוך כסף על ידי השירות החדש, מהיעדר עלויות של רישום מראש למערכת כביש האגרה, בשל החלטות נסיעה ספונטניות של מנויים שאינם רשומים לנתיב המהיר. בנוסף, ימשיכו ליהנות מפטור על תשלום נסיעה בנתיב המהיר כלי רכב המסיעים 3-4 נוסעים הנחשבים 'רכב רב תפוסה'.

יצויין, כי לצורך קבלת הפטור מתשלום יש לעבור בעמדת הבידוק בחניון שפירים.

כ-150,000 רכבים עוברים מדי חודש בנתיב המהיר, ועוד אלפי אנשים מחנים את רכבם במתחם שפירים ונוסעים ללא תשלום בשירות 'חנה וסע' המופעל במקום. בכוונת שתי החברות לפעול יחד כדי להרחיב את השימוש בטכנולוגיית התשלום באפליקציה גם לכבישי אגרה נוספים.

להערכת פנגו, כבר ברבעון הראשון של 2017 צפויים אלפי נהגים להירשם לשירות באמצעות האפליקציה שלה ובהמשך השנה צפוי המספר להמשיך עוד ולצמוח.

ישראל היא המדינה השנייה בעולם לאמץ את אמצעי התשלום הטכנולוגי אחרי פלורידה, ארה"ב, שם פועלת האפליקציה Paytollo, שהחלה בפיילוט במחצית השנייה של 2016. ברחבי העולם נמצא תשלום חכם בכבישי אגרה בראשית הדרך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר