פגישה דרמטית

הגר"ש בעדני ביקר בבית אייל משיח - יוזם 'השלום הספרדי'

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני הגיע לביקור מיוחד בביתו של הנגיד אייל משיח, יוזם תהליך השלום במגזר הספרדי. "כל מגמתי - שהיהדות החרדית הספרדית תהפוך למלוכדת" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
משיח והגר"ש בעדני. הערב (באדיבות המצלם)

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני הגיע הערב (שלישי) לביתו של הנגיד אייל משיח, ושוחח עמו במשך שעה ארוכה על השלום הספרדי.

כפי שדווח בעבר בהרחבה ב"כיכר השבת", משיח נחשב לאחד הנגידים המרכזיים בציבור הספרדי, ובין היתר הוא מקורב לראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר. בשנה האחרונה הוא פיתח קשר אישי וצמוד לנשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, ומאז הוא מקיים אירועים משותפים בהם משתפים שני הרבנים זה לצד זה.

(באדיבות המצלם)

בחודשים האחרונים, יצר משיח קשר אישי גם עם חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף, ובחודש שעבר, בטקס חנוכת מקוואות על שמן של הרבנית מרגלית יוסף ע"ה והרבנית יעל כהן ע"ה, הוא הצליח להושיב סביב שולחן אחד את הגר"ש כהן, הגר"ש עמאר והגר"ד יוסף.

כאמור, במסגרת מאמציו של משיח בנושא 'השלום הספרדי', הגיע הערב לביתו הגר"ש בעדני ושוחח עמו על הנושא במשך שעה ארוכה.

(באדיבות המצלם)

במהלך הפגישה, גולל משיח בפני חבר המועצת את מסכת השיחות והמפגשים. "כל מגמתי היא שהיהדות החרדית הספרדית תהפוך למלוכדת והשלום ישוב לשרור בין גדולי התורה וראשי הישיבות" אמר משיח לגר"ש בעדני.

הרב בעדני בירך את הנגיד בחום ואמר לו: "מעשיך המבורכים למען הכלל ותמיכתו בעולם התורה הספרדי, יעמדו לך ולמשפחתך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר