טרנד ההתחזקות: מור ממן חוזרת בתשובה

מלכת היופי של ישראל לשנת 2014, מור ממן, חוזרת בתשובה בחצי שנה האחרונה. "אהבה מטורפת לבורא עולם מלך מלכי המלכים", כתבה בפוסט באינסטגרם שסחף את הרשת (ציצית)

שאול כהנא | כיכר השבת |
מור ממן (צילום: אינסטגרם)

טרנד ההתחזקות נמשך: מלכת היופי של ישראל לשנת 2014, מור ממן, חוזרת בתשובה בחצי שנה האחרונה. בפוסט מרגש שפרסמה באינסטגרם ושזכה לאלפי לייקים ושיתופים כתבה ממן: "אהבה מטורפת לבורא עולם מלך מלכי המלכים. הוא מלווה אותי כבר שישה חודשים בתשובה שלי".

ממן, בת 21, שיתפה בפוסט אישי ומרגש בעמוד האינסטגרם שלה, בו סיפרה שהיא עוברת תהליך חזרה בתשובה וכמה היא מחוברת לבורא עולם.

"אהבה מטורפת לבורא עולם מלך מלכי המלכים. אין יום, דקה, שנייה שאני לא מודה לו ואומרת לו כמה אני אוהבת אותו", כתבה ממן בפוסט, "הוא שומר ומגן עליי, הוא מלווה אותי כבר שישה חודשים בתשובה שלי, נותן לי להבין מה זה להיות אדם טוב ומה זה לאהוב את השם אלוקיך בכל לבבך.

"הוא שולח לי שליחים ונשמות טובות שעוזרות לי ואומרים לי את המילה הנכונה, הוא פותח לי דלתות בעסקים ובחיים האישיים והוא ממלא אותי באושר שלא נגמר. תחייכו, אתם הילדים של מלך מלכי המלכים, הקדוש ברוך הוא. ברוך שעשני אישה, יום האישה שמח".

ממן גם פרסמה תמונות ממסע לקברי צדיקים שערכה באוקראינה וציינה את ההתחזקות הרוחנית שחשה בתפילה על ציונו של רבי נחמן מברסלב.

ל'מאקו' היא סיפרה כי "אני שומרת שבת והולכת שלוש פעמים בשבוע לשיעורי תורה ולבית הכנסת. אמנם הייתי חילונית, אבל תמיד הייתה לי זיקה לדת. התחלתי להתקרב לדת כי הרגשתי שיש לי הכל בחיים האלה ואין לי כלום. אני מרגישה אושר אמיתי שלא תלוי בדבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר