ליברמן: "אין שום אופציה לשום ממשלה חלופית"

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס לשיח על הקדמת הבחירות ואמר כי אף אחד לא רוצה בחירות וכי אין אופציה לממשלה חלופית. ליברמן שב ותקף את הרב לוינשטיין (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אביגדור ליברמן (צילום: פלאש 90)

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס בצהריים (שני) לסערת דרישתו לסגור את מכינת עלי בעקבות ההתבטאויות של ראש המכינה הרב יגאל לוינשטיין נגד שירות נשים בצה"ל ואמר: "הדברים של הרב לוינשטיין לא דברים שניתנים להכלה".

"שלא יהיו פה אשליות ושאנשים לא ינסו לברוח לצדדים", אמר ליברמן, "כל אחד שמגבה את לוינשטיין מקריב את המכינה בעלי שאנחנו מכירים ומוקירים. המכינה חינכה מאות חיילים טובים ואין שום בעיה עם המכינה. יש בעיה עם בן אדם שפועל בניגוד לערכים של צה"ל".

בהמשך התייחס שר הביטחון על הדיבורים לפירוק הממשלה בעקבות המאבק על התאגיד ואמר: "אני יכול להגיד שאף אחד לא רוצה בחירות. חשוב שנתנהל לפי השכל הישר כי כשמתנהלים מחוץ לשכל הישר, אז גם בלי לרצות אפשר להידרדר לבחירות שהן לא נחוצות כרגע לישראל".

ליברמן הוסיף: "אני יכול להגיד בוודאות שאין שום אופציה לשום ממשלה חלופית. ראיתי שמישהו משתעשע בחיבורים אם אפשר להרכיב קואליציה אלטרנטיבית, אבל אופציה כזו לא קיימת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר