הכנות מוקדמות

העוזרת של קלינטון נדרשה לארגן את הלוויתה

הומה אבדין, יד ימינה של מזכירת המדינה לשעבר והמועמדת לנשיאה, הילרי קלינטון, התבקשה כבר לפני כ-7 שנים לארגן את הלוויתה של קלינטון ובעלה תוך התייעצות עימם (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
בהלוויה שלי העטים יעבדו יותר טוב? (צילום: מתוך פליקר, ע"י מישל)

שורה של מיילים שפרסם ארגון Judicial Watch, המקביל האמריקני לתנועה לאיכות השלטון בישראל חשף פרטים משעשעים על המשימות המוזרות שקיבלה העוזרת הצמודה של הילרי קלינטון.

העיתון "ניו יורק פוסט" דיווח אתמול (רביעי') שהעוזרת הכי קרובה לקלינטון, הומה אבדין, שמלווה אותה מקרוב כבר שנים רבות, התבקשה ב-2010 להכין תוכנית להלווייתם של הזוג קלינטון תוך התייעצות עם השניים. במיילים שהתפרסמו נכתב שהסיבה לכך היא ש"תכנון נעשה בצורה הטובה ביותר כל זמן שהשניים עדיין איתנו".

קפריסיה מארשל, שהייתה ראש הפרוטוקול של מחלקת המדינה כשקלינטון כיהנה בתפקיד מזכירת המדינה, כתבה ב-23 בפברואר 2010 להומה אבדין ולעוזרים קרובים נוספים של קלינטון: "כל פעם שמישהו חשוב הולך לעולמו, אני מוצפת בבקשות לגבי הסידורים (להלוויה) של הקלינטונים".

"תכנון הוא הכרחי ונעשה בצורה הטובה ביותר כשהם עדיין איתנו", כתבה מארשל במייל לאבדין. "כמו כן הומה, אני אציע לך הצעה דומה - עבורה זה יהיה קצת שונה. וברגע שזה יאושר יהיה מאוד קשה למישהו להתנגד לסוג הטקס שהיא רצתה - כמו כן אני מבינה שהנשיא יכול לבקש סידורים מסוימים עבורה שהיא או נציגיה לא יכולים (למשל אם את רוצה ששיירת המכוניות תעבור דרך וושינגטון הבירה - תעצור היכן שהוא)".

הבכירה במחלקת המדינה אמרה לעוזריה של קלינטון שהיא צריכה ליצור קשר עם הצבא כדי להכין את ההלוויות שלה ושל בעלה.

הקשר בין קלינטון לבין אבדין החל עוד בשנות ה-90 כשקלינטון הייתה הגברת הראשונה של ארה"ב ואבדין החלה לעבוד בלשכה שלה. הקליק ביניהן היה מיידי, ואבדין הלכה איתה מאז לכל מקום. במשך השנים הפכה הומה אבדין לא רק לעוזרת הצמודה והנאמנה של קלינטון, אלא לאחד האנשים הכי קרובים אליה, יד ימינה ואשת סודה מה שהפך אותה ככל הנראה לגורם המתאים ביותר כדי לארגן גם את מסע ההלוויה של הקלינטונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר