"תודה רבה לך, באמת"

האדמו"ר מויז'ניץ לח"כ משה גפני: אתה הנציג שלנו בכנסת

בתיעוד בלעדי שהגיע ל"כיכר השבת", נראה האדמו"ר מויז'ניץ מגדיר את ח"כ משה גפני כ"נציג שלנו בכנסת" לאור פעילותו לשחרור עצור מהחסידות. וגם: ההצהרה של גפני לפני מספר חודשים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

האדמו"ר מויז׳ניץ פגש הערב (חמישי) את יו''ר דגל התורה ח"כ משה גפני במהלך שמחת נישואי בנו של הגאון הרב דוד לאו, הרב הראשי לישראל, והודה לו על פעילותו למען שחרורו של העריק מהחסידות - סיפור שנחשף ב"כיכר השבת". הרב אף אמר לגפני: "אתה הנציג שלנו".

בתיעוד בלעדי שהגיע לידי "כיכר השבת", נראה האדמו"ר אומר לגפני: "עוד פעם תודה רבה לך, באמת תודה רבה לך, (בחיוך) עכשיו אני רואה שאתה באמת נציג שלנו. באמת תודה רבה לך על הכל. תעשה הלאה ותהיה לך סיעתא דשמיא".

מתברר, כי עוד לפני הבחירות, הצהיר יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני לאדמו"ר מויז׳ניץ כי הוא ישמש כנציגו בכנסת. במהלך דינר יוקרתי של החסידות שנערך לפני מספר חודשים באולמי ווגשל בבני ברק, נשא ח"כ גפני דברים כאורח הכבוד והצהיר בפני עסקני החסידות: "אני הנציג שלכם לכל דבר ועניין".

כפי שנחשף ב"כיכר השבת", כאשר בחור ישיבה נעצר ע"י שלטונות הצבא, נחלץ הרבי מויז'ניץ לעזרת החסיד שהיה במצוקה, התקשר ליו"ר דגל התורה וביקש ממנו לסייע בעניין. ל"כיכר השבת" נודע כי הרבי פנה לגפני ואמר לו: "אתה אמרת בכינוס שאתה הנציג שלנו, אז בבקשה ממך תיכנס לעובי הקורה".

כפי שפורסם למחרת ב"כיכר השבת", הפעיל גפני את כובד משקלו ושוחח עם ראש אכ"א ובכירי צה"ל כשהוא פועל לשיחרורו של העריק הויזניצאי.

לאחר יממה של מאמצים מרובים להם היה שותף ח"כ יעקב מרגי, הצליחו השניים בפעולתם וקצינת הכלא הודיעה לבחור על שיחרורו, מה שקרה אכן בבוקר שלמחרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר