ההסתה נמשכת

וידאו: ילדים חרדים תקפו חייל במאה שערים

החייל שנקלע לשכונה הקיצונית הותקף בצעקות "חרד"ק" על ידי עשרות ילדים. עוברי אורח הגנו עליו עד להגעת שוטרים, שהותקפו אף הם על ידי הילדים המוסתים. צפו בווידאו (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/FLASH90)

חייל חרדי נקלע בשעות האחרונות (ראשון) לרחוב מאה שערים בירושלים, והותקף על ידי ילדים בצעקות 'חרד"ק' לצד נאצות וקללות חריפות. עוברי אורח שגוננו על החייל הכניסו אותו לתוך חנות סמוכה ונעלו את הדלתות.

התושבים שניסו להגן על החייל הזעיקו את כוחות המשטרה שהגיעו במהירות למקום במטרה לחלצו. כוחות השיטור הותקפו אף הם ע"י עשרות מפגינים בזעקות "חרד"ק" ו"שיקסה, תסתלקי מפה", אולם לאחר דקות ארוכות הצליחו לחלץ את החייל המבוהל.

תקיפת החייל (צילום: מחאות החרדים)

עוברי האורח אומרים ל"כיכר השבת" כי "מדובר בעליית מדרגה נוספת בהתנכלות לחיילים חרדים וללובשי מדים הצועדים ברחובות השכונה. תוך דקות התאספו סביבו עשרות וניסו לפגוע בו. אם לא האנשים שהגנו עליו זה היה מסתיים רע מאוד חלילה".

"תקיפת חיילים הופכת להיות דבר שבשיגרה ומעשה לגיטימי", הוסיף חרדי שעבר בסמוך, "אנחנו מצפים מכוחות הביטחון שיעשו משהו בנידון. זו לא פעם ראשונה ולא פעם שנייה. הכתובת רשומה על הקיר באדום זועק. חייבים לפעול לפני שיהיה מאוחר".

מדוברות המשטרה נמסר: לפני זמן קצר הגיעה ניידת לשכונת מאה שערים בעקבות דיווח אודות חייל לבוש מדי צה"ל שנכנס לחנות ספרים במאה שערים והחלה התגודדות סביבו וקריאות לעברו. השוטרים חילצו את החייל והכניסוהו לניידת. החייל הובא לתחנת לב הבירה ללא פגע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר