הקרע בקואליציה

בנט: 'נתניהו מוביל ל-2 מדינות'; הליכוד: 'בנט נכנע לשמאל'

שר החינוך ומנהיג "הבית היהודי" פרסם סדרת ציוצים בטוויטר המבקרת את התנהלות בנימין נתניהו בנושא הבנייה בשטחים. הליכוד בתגובה: "נפתלי בנט נכנע ללחצי הקרן החדשה" (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ובנט. ארכיון (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

אם היה מי שחשב שאחרי משבר התאגיד שהגיע לפתרונו באמצעות פשרה שנויה במחלוקת יסתיימו המחלוקות בממשלה - הרי שהוא טעה. עימות חדש התפתח הערב (ראשון) בין הליכוד ליו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט.

בנט התייחס בחשבון הטוויטר שלו למתווה הנרקם בין ישראל לארה"ב בכל הקשור לבניה בהתנחלויות והמו"מ עם הרשות הפלסטנית, וכתב: "יש כאן החמצה אסטרטגית. במקום להציב אלטרנטיבה (תכנית ריבונות בC, אוטנומיה וכו) היינו פאסיביים וכך חזרנו לsame old של שתי מדינות שלא תוביל לשום מקום חוץ מתסכול. אין לי להלין כי זו מדיניות נתניהו המוצהרת".

בסיום דבריו כתב: "זה ההבדל. להמשך ניהול טקטי ותימרון, הליכוד בסדר. לשינוי עומק, רק בית יהודי גדול".

ב'ליכוד' לא אהבו את דבריו של בנט וירו לעברו הודעה חריפה: "משעשע לקרוא את ציוציו של בנט על ראש הממשלה נתניהו, שפועל בנחישות, בתבונה ובאחריות למען ביטחון ישראל ולמען ההתיישבות".

במפלגה הוסיפו: "בנט הוא האחרון שיכול להטיף על עמידה בלחצים כשהוא כשר חינוך נכנע לכל אורך הדרך ללחצים של הקרן החדשה בתוך משרד החינוך ומשאיר את מחמוד דרוויש בתוכנית הלימודים, נותן קביעות כאחראית על לימודי אזרחות לאשת שמאל קיצוני ומעלים עין מההסתה הפלסטינית בבתי הספר במגזר הערבי ובמזרח ירושלים שממומנים על ידי משרד החינוך בראשו הוא עומד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר