יסייעו לטיפול בנוער

'שנור' מסוג אחר: חיפה תורמת בעלי חיים לחרדים

תושבי העיר החרדית אלעד יזכה ליהנות לראשונה מ"פינת חי". החיות יגיעו מחיפה וקרית מוצקין, שראשי העיר שלהן החליטו להתגייס ולהיענות לבקשת התרומה מראש העיר אלעד (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
פרוש בגן החיות בחיפה, היום (צילום: באדיבות המצלם)

יונה יהב התגייס, וילדי אלעד יזכו ל"פינת החי": במהלך חול המועד פסח הקרוב, יזכו ילדי העיר אלעד לראשונה בפינת חי עם מגוון בעלי חיים.

פתיחת "פינת החי" בסמוך לפארק של אלעד בחול המועד תהיה אמנם חלקית ולמספר שעות בלבד, אולם ראש העיר רואה בה "פרויקט אישי לטובת ילדי העיר, וכחלק מהטיפול בנוער נושר בעיר".

(באדיבות המצלם)

ל"כיכר השבת" נודע כי מי שהתגייס למען הקמת פינת החי, הוא יונה יהב, ראש עירית חיפה, אליו פנה ישראל פרוש לפני כשלושה שבועות בכדי שיסייע בידו לאתר בעלי חיים ולקבל סיוע מקצועי בהקמת פינת החי.

יהב הנחה את מנהלת גן החיות בחיפה הד"ר אתי אררט כדי שזו תסייע לפרוש בתרומת בעלי חיים, ואף עקב באופן אישי כדי לזרז את התהליכים כדי שכבר בחג הפסח יוכלו בעיר החרדית לפתוח את פינת החי, אפילו באופן חלקי.

המשלוח הראשון מגיע לאלעד (באדיבות המצלם)

בנוסף, גייס יהב את שכנו חיים צורי, ראש עיריית קרית מוצקין, שבימים הקרובים יעביר גם הוא בעלי חיים לטובת ילדי העיר אלעד. היום (שלישי) הגיע פרוש לביקור בגן החיות בחיפה והודה למנהלת על תמיכתה ועל הליווי המקצועי אותו היא מעניקה בתחום לעיריית אלעד.

היום הגיע ה"משלוח" הראשון מגן החיות בחיפה, שכלל תוכים, אווזים, טווסים, עיזים, ארנבות, חמוסים ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר