מאבד מסמכויותיו

דיווחים: טראמפ הדיח את היועץ האנטישמי סטיב באנון

רשת "בלומברג" דיווחה כי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ החליט להדיח מהמועצה לביטחון לאומי את היועץ האסטרטגי הבכיר שלו סטיב באנון - נגדו עלו טענות לאנטישמיות (בעולם)

באנון וטראמפ. איור (שאטרסטוק)

רשת "בלומברג" האמריקנית דיווחה היום (רביעי) כי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ החליט לבצע שינויים בהרכב המועצה לביטחון לאומי, כאשר הוא מדיח ממנה את היועץ האסטרטגי הבכיר שלו סטיב באנון - מי שנגדו עלו בעבר טענות לאנטישמיות.

על פי הדיווח ברשת, מלבד להדיח את באנון מהמועצה, החליט טראמפ בנוסף גם להוריד בדרגה את היועץ לביטחון פנים שלו טום בוסרט.

במקביל, הרברט ריימונד מקמאסטר קיבל את האחריות לקבוע את סדר היום של פגישות המועצה או של הוועדה לביטחון הפנים וכמו כן את האפשרות להאציל את תפקידו לבוסרט שכאמור הורד בדרגה.

מינויו של באנון לבכיר בבית הלבן עורר סערה לפני מספר חודשים, זאת בשל הטענות לאנטישמיות. במשפט גירושין קשה שניהלה רעייתו לשעבר מולו, היא העידה בשבועה כי באנון סירב לרשום את ילדיהם לבית ספר מסויים בטענה כי לומדים בו מידי הרבה ילדים יהודים. "אני לא רוצה שהילדים שלי ילמדו עם יהודים וילמדו להיות פרחחים בכיינים", אמר על פי הטענות.

בית ספר נוסף הפריע לו משום שמצא בו מידי הרבה ספרי יהדות על חג החנוכה ולבית ספר נוסף סירב משום שהמבנה שימש כבית כנסת בעבר. לטענת גורמים פוליטיים, נירמל באנון באתרו תיאוריות מהפכניות על שליטת יהודים בעולם.

בנוסף אוחז באנון בדעות מהפכניות בנושאי נשים והיחס להפלות כאשר בעבר התבטא ואמר כי "אין אפלייה נגד נשים בשוק הטכנולוגי, הן פשוט גרועות בראיונות עבודה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר