פרסום ראשון

בניגוד להצהרות בנט: משרד החינוך קונס את ישיבת מיר

חשיפת "כיכר השבת" על הביקורות בישיבות מסתעפת ומתברר כי בניגוד להצהרות שר החינוך נפתלי בנט, מסתמן כי משרד החינוך יקנוס את ישיבת מיר במיליוני שקלים ויקצץ בתקציבה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
היכל ישיבת מיר (צילום: פלאש 90)

חשיפת "כיכר השבת" על הביקורות בישיבות בימי הפורים וסוף זמן החורף, ממשיכה לעורר סערה כאשר מתברר כעת כי משרד החינוך קונס את הישיבה במיליוני שקלים ומוריד את תקציבה החודשי.

ל"כיכר השבת" נודע כי בניגוד מוחלט להצהרות של שר החינוך נפתלי בנט ואנשי המחוז החרדי במשרד החינוך, הביקורת בישיבת מיר שהביאה לפסילת הישיבה לא רק שלא בוטלה, אלא יתכן שאף תגרור בעקבותיה עונש חמור במיוחד.

משרד החינוך, על פי המסתמן, יקנוס את ישיבת מיר במיליוני שקלים בעקבות ביקורי הפתע האחרונים שנעשו כאמור בימי הפורים וביומיים האחרונים של הזמן.

בהנהלת הישיבה אומרים כי "מדובר בביקורים מתוזמנים וחוסר התחשבות מכוונת בישיבה הגדולה בעולם כאשר ידוע לכל שסוף זמן ובפרט ביומיים האחרונים זה שונה משאר ימות השנה. הביקורת המכוונת הקודמת היתה בערב פורים שגם הוא זמן בעייתי".

ל"כיכר השבת" נודע כי חברי הכנסת של יהדות התורה פועלים מול משרד החינוך לביטול ההחלטה על קיצוץ התקציב לישיבה הגדולה בעולם ולביטול הקנס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר