צפו בווידאו

חורך את הרשת: החשוד ביקש שוב ושוב לעשן - ואז השוטרים הבינו מדוע

שוטרים שעצרו נהג בג'ורג'יה לא הבינו מדוע הוא מבקש מהם שוב ושוב לאפשר לו לעשן מחפיסת הסיגריות שלו. ואז הם גילו את הדבר הבא: זה בכלל לא הייתה חפיסת סיגריות, אלא משהו מפחיד יותר (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: משטרת קנסו)

השוטרים בג'ורג'יה לא הבינו מדוע חשוד שהוצא מרכבו ועוכב לבדיקה על ידם מבקש מהם שוב ושוב לאפשר לו לעשן מחפיסת הסיגריות שלו. הם סירבו בפעם הראשונה, ובפעם השנייה, ובפעם השלישית, אבל אחרי זה הם הבינו שמשהו כאן מוזר במיוחד.

כמה דקות לאחר מכן, השוטרים הצליחו להבין את הסיבה: חפיסת הסיגריות של האיש לא הייתה חפיסת סיגריות, אלא מכשיר טייזר. השוטרים תיעדו את החפיסת-סיגריות-טייזר ופרסמו את דבר המקרה לחבריהם ולשוטרים ממדינות נוספות באמצעות רשת הפייסבוק.

"פריט זה נמצא ברכב במהלך מעצר, בזמן שהקצין דיבר עם הנהג מחוץ למכונית. הנהג ביקש שוב ושוב לאפשר לו לעשן מהסיגריות שנמצאות בתוך הרכב. התשובה היתה לא. בסופו של דבר הופתענו", אומרים במחוז קנסו של המשטרה הגאורגית. "זה נשק שנבנה ותוכנן להיראות כמו דבר נורמלי".

"סלחו לנו כאשר נראה לכם שאנחנו נוקשים מדי, או כשאנחנו אומרים לא לבקשות של עצור לעשן או לעשות שיחת טלפון. אנחנו בסך הכל מנסים לחזור בשלום הביתה בסוף המשמרות שלנו".

"הישארו בטוחים! עוד יום יפה בקנסו" סיימו במשטרה את הפוסט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר