"מחול אימים מזעזע"

'הפלס' מאשים: התלונות שלנו - טויחו ונסגרו

עיתון "הפלס", בטאון "הפלג", ממשיך את הקו התוקפני כנגד השלטונות על המשך מעצרם של בכירי העיתון ומפרסם רשימת תלונות שהוגשו ולטענתו טויחו ונסגרו (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שמוליק אלישיב ונתי גרוסמן (צילום: פלאש 90, יונתן זינדל - פלאש 90)

עיתון "הפלס", בטאון "הפלג הירושלמי", ממשיך את הקו התוקפני כנגד השלטונות על המשך מעצרם של עורך העיתון נתי גרוסמן והמנכ"ל שמוליק אלישיב.

"בימים האחרונים מתחולל לנגד עינינו מחול אימים מזעזע ומתעתע. כל מי שמעט הגינות נותרה בו, מכיר היטב את הזוועה המתחוללת ברחובותינו", נכתב בעיתון הבוקר (שני), "את האיומים המפורשים, את האיומים המבוצעים, ואת מעשי ההתנכלות הקשים ללא איומים שבוצעו ומתבצעים לעיני השמש, ללא בושה, נגד כל יהודי חרדי הנמנה על ציבור בני התורה, או כל הבא עימם במגע עסקי".

'הפלס' מאשים כי גורמים המתנגדים לעיתון ביצעו גם הם הטרדות אך לא טופלו בידי המשטרה. "תחת שם הקוד המזוויע "יידוע המפרסמים" ביצעו ומבצעים רודפי עולם התורה איומים, הטרדות, התנכלויות, מעשי אלימות ורדיפה חולנית של כל מי שהעז ומעז לפרסם בבטאון עולם התורה "הפלס" מודעה עסקית. הם לא "מיידעים". הם מענים ומייסרים מילולית ופיזית כל מי שחשוד בעיניהם שידיעתו אינה מספקת".

"הדברים ידועים לכל, ובוודאי שידועים הם למשטרת ישראל, למערכת אכיפת החוק והמשפט בישראל, ובכל זאת – בחרו גורמים אלו להתנכל ולעצור דווקא את מוציאי הפלס לאור ב... אותן האשמות בדיוק! עולם הפוך ראיתי! הקוזק הנגזל מהסיפורים מזמן כבר היה מאדים מבושה", נטען בעיתון.

לאחר הטענות, מביא הפלס שורה של תלונות שהוגשו למשטרה, כולל מספר התיק והתאריך, על הטרדות שנעשו אך לטענתם התיקים טויחו ונסגרו.

לטענתם, זו רשימה קצרה, "על קצה המזלג ממש, של תלונות שהוגשו בפועל בגין רדיפה שיטתית ומתמשכת שעובר עולם התורה. שעוברים אלו שאינם משתייכים לצד הנכון של האידיאולוגיה הפוליטית השלטת המבקשת לחלן מבפנים את הציבור החרדי. התלונות שכן הוגשו, מתוך אלפי מקרים של רדיפה, השחתה וירידה לחיים, לא טופלו כלל ונסגרו".

לסיום הם כותבים: "תגובת מערכת החוק והמשפט כבר מוכנה: "המשטרה פועלת ללא משוא פנים בלה-בלה, כל תלונה נבדקת קונקרטית בלה-בלה-בלה". אנא, חסכו מאיתנו את בליל המלים המיותר הנכנס באוזן אחת ויוצא בשניה. את התגובה האמיתית קיבלנו ביום שלישי שעבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר