ביום רביעי הקרוב

החרדים ידונו עם נתניהו על חוק עוקף בג"צ

ראשי המפלגות החרדיות אריה דרעי, יעקב ליצמן ומשה גפני ייפגשו ביום רביעי עם ראש הממשלה וידונו עימו על חוק השבת שימנע את פתיחת המרכולים - גם בתל אביב (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי, נתניהו וליצמן (צילום: קובי גדעון לע"מ)

פרסום ראשון: ראשי המפלגות החרדיות אריה דרעי, יעקב ליצמן ומשה גפני ייפגשו ביום רביעי בבוקר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וידונו עימו על חוק השבת - שימנע את פתיחת המרכולים בשבת. במקביל, החרדים דורשים את העברתן של סמכויות אכיפת חוק השבת מידי השר חיים כץ לשר אריה דרעי.

עם החלטת בג"צ לאפשר את פתיחת המרכולים בשבת הכריזו ראשי המפלגות החרדיות כי ידרשו חקיקת חוק שתמנע את פתיחת המרכולים ברחבי הארץ, וגם בעיר תל אביב, חוק שיעקוף את החלטת בג"צ.

במקביל, ראשי 'כולנו' משה כחלון' ו'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן הודיעו כי יתנגדו לחקיקה עוקפת בג"צ, ובכך החרדים נתקעו במהלכים לנסות ולקדם את החוק, וזה לאחר שהצהירו בפומבי כי אם החוק לא יעבור הם יפרשו מהממשלה.

בפגישה צפוי להשתתף השר יריב לוין שמונה לנהל את המשא ומתן בין סיעות הקואליציה באשר לחוק השבת.

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי החרדים מקדמים הצעת מחליטים להעביר את סמכויות אכיפת של חוק שעות עבודה ומנוחה משר הרווחה חיים כץ לשר הפנים אריה דרעי. כמו כן, בהצעת המחליטים מבקשים החרדים להוסיף 100 תקנים של פקחים שיאכפו את החוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר