185 אלף ספרים

לראשונה: יריד החסידות גם במירון • תיעוד

יריד ספרים מפתיע בגודלו התקיים השנה לראשונה במירון לאחר ההצלחה הגדולה בבנייני האומה בי"ט כסליו בניצוחו של הרב משה שילת. עשרות אלפי ספרים נמכרו להמונים (חסידים)

(צילום: יח"צ)

את יריד החסידות שמתקיים מידי שנה בירושלים בבניני האומה סביב י"ט כסליו כולם כבר מכירים, מידי שנה נמכרים בו עשרות אלפי ספרים של גדולי החסידות וגם ספרים חדשים יותר. השנה לראשונה הגיע היריד גם להילולת רבי שמעון בר יוחאי במירון וכמיטב המסורת הוצב האנגר ענק ובו מאות אלפי ספרים וכ-70 קופאים.

מאחורי היוזמה הברוכה שהפכה ספרים רבים לנגישים וזולים עבור רבים עומד ארגון 'מעינותיך' של הרב משה שילת שמנצח על הפרויקט ופרויקטים רבים נוספים שנועדו להפיץ את תורת החסידות לציבור הרחב.

ביריד החסידות חשבו לא רק על הכמויות והקופאים כי אם גם על אלו שירצו לרכוש ספרים אך יעדיפו שלא להיסחב איתם במהלך החגיגות. חברת השליחויות צ'יטה עושה משלוחים לכל הארץ בצורה ישירה ואמינה.

185 אלף ספרים נמכרו במהלך יריד החסידות, ולדברי הרב משה שילת, הדורות הראשונים של החסידות הם הנמכרים ביותר במהלך הירידים במאות אלפים.

מעבר למגוון האדיר של היריד מדובר גם במחירים מוזלים במיוחד יחסית למחירים הרגילים בכל החנויות. "אני מאמין שההתחדשות הזו של מכירת ספרי החסידות במחיר מוזל פעם פעמיים בשנה, גורמת לספרים להימכר עוד יותר במהלך השנה ואתם מוזמנים לבדוק את זה", מצהיר הרב שילת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר