נהרג בדרך להצלת חיים

'אמא, ה' לוקח רק את הטובים; הוא היה האבא הכי מושלם'

אפי גדסי ז"ל נפטר בתאונה בדרך להצלת חיים. גרושתו, חלי גד, נפרדת בטקסט מטלטל ומצטטת את ילדיו, היתומים הטריים • "אמא אני שונא שאבא מת... נכון הוא היה האבא הכי מושלם?!" (דיין האמת)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אפרים גדסי ז"ל (צילום: אלבום משפחתי)

פטירתו של אפרים גדסי ז"ל, מתנדב 'איחוד הצלה', בתאונת דרכים קשה ביום שישי לפנות בוקר, בזמן שהיה רכבו על אופנוע בדרכו לאירוע רפואי, חלי גד, אמם של שלושת ילדיו, גרושתו, נפרדת בטקסט מטלטל.

"אומנם נפרדנו לפני שנתיים אבל בשנתיים האלו הצלחנו לעשות דרך שלא הצלחנו לעשות בנישואים. תמיד התגאתי בדרך שלנו... תמיד בירכתי בליבי שזה אתה ולא מישהו אחר. זכיתי", כותבת חלי.

בהמשך דבריה כתבה: "ידענו תמיד לשים הכל בצד ולשמור על כבוד הדדי גם אם אנחנו לא חושבים אותו דבר. היינו הגרושים הכי לא גרושים שקיימים.. תמיד הסתלבטו עלינו למה בכלל התגרשנו אם ככה אכפת לנו אחד מהשני... תמיד ידעתי שאני יקרה לך ואם יש מישו שאהב אותי באמת זה אתה... נתת הכל ממך גם אם זה היה על חשבונך... גם כשזה היה במחיר של 'לאבד' אותי כביכול כי כך רציתי וכיבדת את זה, כי ידעת שיהיה לי טוב".

"יצאת אציל נפש ותמיד הערצתי אותך על זה", הוסיפה, "תמיד מתנהל ללא אגו אף פעם לא חושב על עצמו, אוהב כל אדם ועסוק בנתינה תמידית. זה מה ששימח אותך תמיד ומילא אותך באמת. הנתינה...".

חלי מוסיפה וכותבת: "נשתדל להמשיך בדרך שלך... היית האחד שתמיד קיבל אותי כמו שאני בוכה צוחקת צורחת כועסת האמנת בי... היית לי לגב ומשענת, אבא ואמא, יועץ מרגיע... כל מה שהייתי צריכה באותו רגע. סמכתי עליך בעיניים עצומות".

האם התייחסה לשלושת הילדים היתומים: "אשתדל לשמור על המתנות היקרות שהשארת לי, לוידעת איך אעשה את זה אבל בטוחה שתשלח לי כוחות. תשמור עלינו מלמעלה, לא מאמינה שאני אומרת את זה..".

לקראת סיום דבריה הוסיפה: "תדע שאנחנו גאים בך מאוד ואוהבים לנצח. אני והבנים".

האם ציטטה את הילדים שנפרדו מהאב: " שילה: שזכה לחבק את אפי באמבולנס - אבא אמרת תמיד שאתה סופרמן .. איך סופרמן מת??

"עידו: אמא ה' לוקח רק את הטובים והוא בגן עדן ויש לך אותנו אל תהיי עצובה.

"נועם: אמא אני שונא שאבא מת... נכון הוא היה האבא הכי מושלם?! וכשהוא קלט שלא יראה אותו יותר... אמא אני רוצה לראות את הנפש שלו.. איך אפשר??".

את דבריה חתמה: "תנוח על משכבך בשלום עשית המון עשית מספיק. אנחנו נהיה בסדר יום אחד.. תחיה בלבינו תמיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר