לקחת ספר ולהוריד משקפיים

הראשון לציון הדריך: כך על חיילים לנהוג בזמן שירת נשים

במהלך שיעורו השבועי פסק הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף כי על חיילים המשתתפים באירועים בהם יש שירת נשים - להוריד את המשקפיים ולקחת ספר קרוב לעיניים - "שכולם יראו" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: איציק בלינקו, רומא )

הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף פסק אמש (מוצאי שבת) בשיעורו השבועי כי חיילים שנכנסים לאירוע וחייבים לשמוע שירת נשים, עליהם לקחת ספר, להוריד את המשקפיים ולהראות בהפגנתיות כי הם אינם מאזינים לשירה אלא ראשם עסוק בתורה.

הרב דיבר על כבודה של האישה בכך שלובשת צנוע: "אם החילונים היו יודעים כמה אנחנו מכבדים את האישה, כל זה אנחנו עושים לכבודה של האישה, אשה זה לא בהמה, צריכה לשמור על הכבוד שלה. ללכת בצניעות זה הכבוד שלה, לא היו חושבים אותנו ככה...".

הרב הראשי דיבר גם על נושא שירת נשים, בין היתר בטקסים רשמיים בהם הוא משתתף מתוקף תפקידו ואמר: "עכשיו אני הייתי באיזה מקום, והייתה שם זמרת, מה אני יעשה? לקחתי ספר קטן ביד שלי, הוצאתי את המשקפיים, שמתי את הספר מול העיניים, בצורה בולטת, שכולם יראו מסביבי, מי שהיה - ראש הממשלה והנשיא - שיראו כולם שאני לא מקשיב עכשיו, הראש שלי בספר - קרוב לעיניים".

"ככה צריכים החיילים לעשות!", פסק הראשון לציון, "אם באים חיילים לאיזה מקום ויש להם פקודה לשמוע קול של אישה - איזו פקודה משונה זו?... לכבוש את הכותל?- מה יעשו? יוציאו את המשקפיים וישימו ספר קרוב לעיניים, ויראו בצורה בולטת אנחנו לא מקשיבים, הראש שלנו בתורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר