הרדיפה חוזרת

כרזות בבני ברק: כ-800 ש"ח לילד שיבזה חייל חרדי

בכרוזים שהופצו בבני ברק נכתב "ילדים צדיקים! צעקתם ״חרדקים החוצה״ יש לכם סיכוי לקבל מתנות עד לסכום של 810 ש״ח. זכרו! אתם בצד של התורה, בצד של הקב"ה" (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)

קמפיין החרד"קים חוזר ובגדול. בערב החג הופצו פאשקווילים ומנשרים ברחובות בני ברק בהם הובטח לילדים שיצעקו קריאות גנאי על חיילים - סכום כסף תמורת המעשה.

תחת הכותרת ׳גיבורים על ילדים׳ נכתב כי "בתקופה האחרונה החלו השלטונות להיטפל לילדים וכך לדוגמא ילד שצעק צעקות חרדק בעיר בית שמש ׳נחטף׳ מתוך התלמוד תורה לתוככי רכב משטרתי".

בכרוזים נכתב ״ילדים צדיקים! צעקתם ״חרדקים החוצה״ יש לכם סיכוי לקבל מתנות עד לסכום של 810 ש״ח.
זכרו ילדים טהורים! אתם בצד של התורה, בצד של הקב"ה, אתם תנצחו!"

"אך כדי שיהיה גם לנו חלק בזכות העצומה שלכם החלטנו להעניק לכל ילד שיעזו להכניס אותו לניידת משטרה בגלל שהוא קיים את מצוותו וצעק חרדקים החוצה מתנה או שובר בשווי 530 ש״ח בגימטריה של ״חרדקים החוצה מייד״.

"התנאים לקבלת המתנה: ילד חרדי עד גיל 15 שהוכנס לניידת משטרה עקב קריאת חרדקים החוצה על חייל חובש כיפה שחורה יקבל לביתו מתנה בסכום זה ובאם יוכח שהילד הוכה במהלך המעצר יקבל תוספת בשווי 290 ש״ח בגימטריה ״אגרוף״.

לדברי מארגני הקמפיין "הוקעת החרד"קים היא מחאה לגיטימית המנצלת את חופש הביטוי כדי לשמור על חרדיות הילדים שלא ייפגעו ע״י הסתה להתגייס לצבא שמטרתו המוצהרת לשנות את הצביון החרדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר