התרגשות בחסידות

ביום שני: האדמו"ר מויז'ניץ יכניס ספר-תורה

עדת חסידי ויזניץ מתכוננת לקראת חגיגת הכנסת ספר תורה של האדמו"ר מויזניץ לעילוי נשמתו של דודו רבי יהודה הורוויץ מדז'יקוב שתערך ביום שני, י"א סיון, בקרית ויז'ניץ (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
רבי יהודה הורוויץ זצ"K (באדיבות המצלם)

אלפי חסידי ויז'ניץ נערכים לקראת החגיגה לכבודה של תורה שתערך ביום שני י"א סיון, במעמד הכנסת ספר התורה שנכתב על-ידי האדמו"ר מויז'ניץ לזכר נשמתו הטהורה של דודו הגדול, הרה"ק רבי יהודה הורוויץ מדז'יקוב.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", בסעודת ראש חודש אייר פנה האדמו"ר אל חבר המשוררים בחצר ויז'ניץ וגילה טפח על התרגשותו העצומה לקראת שמחת הכנסת ספר תורה: "עומד אני להכניס ספר תורה ע"ש ר' יודא'לי זצ"ל, בי"א סיון הבעל"ט. זה מזמן עלה רעיון זה במוחי, וגמרתי בדעתי להוציא את הרעיון לפועל בס"ד. ב"ה זוכה אני והדבר יבוא לידי גמר, ודעו נא כי שמחה זו היא שמחת כלל אנשי שלומנו. הלא מילתי אמורה שחסידי ויזניץ חייבים הכרת הטוב מרובה לרבי יודא'לי זצ"ל, על כל פעולותיו למעננו".

לצד ההתרגשות הגוברת והולכת, נשלמות ההכנות האחרונות לקראת המעמד הגדול. צוות מיוחד הועמד לפקד על ההכנות המרובות, ולארגן את אירועי חגיגת הכנסת ספר התורה אשר ייערכו כאמור ביום שני י"א החל משעות אחה"צ ברחובות קרית מלך רב כשאלפי החסידים ילבשו בגדי שבת לכבוד שמחת האדמו"ר.

על פי המתוכנן, מעמד כתיבת אותיות אחרונות של ספר התורה, יתקיים החל מהשעה 16:30 בצהריים באולם שעל יד סמינר ויזניץ ברחוב טל חיים.

בשעה 18:00 תצא תהלוכת הכנסת ספר התורה לעבר בית המדרש הגדול, דרך הרחובות: טל חיים, דמשק אליעזר והאדמו"ר מווישווא.

כוחות המשטרה והביטחון, ההצלה ושירות כיבוי האש, משלימים אף הם את היערכותם לקראת התהלוכה החגיגית של אלפי ילדי הת"תים של ויז'ניץ, אשר יצעדו בסך לכבודה של תורה בתהלוכה מרהיבת עין ומשובבת נפש.

רבי יהודה הורוויץ זצ"ל

בהגיע התהלוכה לרחוב אהבת שלום, יעלה האדמו"ר על מרפסת בית זקנו בעל ה'אמרי חיים' זי"ע ובמקום יתקיימו ריקודים של מצוה ברוב עם הדרת מלך לכבודה של תורה. לאחר אמירת המזמורים יוכנס ספר התורה להיכל בית המדרש הגדול.

סעודת מצוה תוגש לציבור בהרחבה בביהמ"ד הגדול, בנדבת לב של האחים האדמו"רים לבית דז'יקוב, מגבעת זאב ומירושלים עיה"ק, לעילוי נשמתו הטהורה של האי גאון וצדיק.

כשעה לאחר הכנסת הספר התורה לביהמ"ד ייכנס האדמו"ר אל השולחן הטהור וסעודת מצוה לרגל השמחה הגדולה שתיערך בהיכל בית המדרש. במהלך הסעודה יופיעו ראשי ומנהיגי עם קודש מוקירי זכרו הטהור של הרה"ק רבי יהודה זצוק"ל, חבר המשוררים ינעימו ברנן ובנגן לכבודה של תורה במחרוזות מיוחדות ובניגונים חדשים שחוברו לכבוד השמחה.

לקראת המעמד הגדול יופיע קובץ מפואר שבו דברי תורה, עובדות וזכרונות הוד מהרה"ק רבי יודאל'י זצוק"ל, ע"י מערכת בטאון ויזניץ "קשר איתן" וקהילת "זכרון יהודה" ויזניץ בבית-שמש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר