ההיסטריה בשיאה

בריטניה: בטונדות ברחובות, שלילת אזרחות ואיסור אפשרי על לבישת 'בורקה'

פחות מיומיים לאחר הטבח במרכז לונדון, ונראה כי הנימוס הבריטי מפנה את מקומו למונחים שחלקם מוכרים טוב לכל ישראלי הרגיל בפיגועים כחלק מסדר היום השגרתי. בריטניה כמרקחה (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בטונדות במרכזי הערים (צילומסך :מתוך @ViolentCrime בטוויטר)

רשת 'פוקס ניוז' מצטטת גורם מודיעין בריטי, לפיו נשקלים שורת צעדים עקב מתקפת הטרור בלונדון שלשום, בה נרצחו 7 ונפצעו עשרות.

כעת מדובר בפריסה וגיוס של יחידות נוספות ללוחמה בטרור וקידום חוקים חדשים לאיסוף מידע על חשודים בטרור, שבמידה ויורשעו, תבוטל אזרחותם - "כדי להרתיע".

לדבריו, "יש גם דיבורים מוקדמים שדברים עשויים להגיע עד לאיסור לבישת 'בורקה' (הלבוש של נשים מוסלמיות המכסה את פניהן. א.ר.). נכון לרגע זה מדובר בלחשושים, אבל אם זה יצא לפועל, ניתן לשער שזה ייאכף ברחבי בריטניה".

באופן רשמי, ראש הממשלה תרזה מיי כבר מצהירה כי היא "תומכת במדיניות של 'לירות על מנת להרוג'. בכוונתי גם להקים גוף למאבק בקיצוניות בתוך בריטניה". בתוך כך, משטרת לונדון זיהתה את שלושת המחבלים. על גופתו של אחד מהם נמצאה תעודת זהות אירית, ובשל כך נעשתה פנייה למשטרה האירית כדי שתסייע לחקירה.

את האזרחים והתיירים במרכז לונדון קידמו בשעות האחרונות בטונדות ענק, שהוצבו גם כאמצעי ביטחון נגד מתקפות נוספות וגם כדי להשיב את תחושת הביטחון האישי החסרה כל כך לבריטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר