האלימות במאה שערים

כל הכבוד למשטרת ישראל // דוד רוזנטל

מאה שערים הפכה לחממת עבריינות שאין שום דרך להסביר אותה. זה כבר לא ברמה של הבעת דעה או מחאה, אלא טרור ולוחמה מלוכלכת לכל דבר. על יראי ה' להודות למשטרה (דעה)

דוד רוזנטל | כיכר השבת |
הפגנה בירושלים. ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בימים האחרונים ביצעה משטרת ישראל מספר מבצעי אכיפה נגד כל מיני מופרעים מאזור מאה שערים, ונגד נערים סוררים אשר מצאו סיפוקם ברדיפת חיילים חרדים או סתם חרדים שלא מצאו חן בעיניהם. סיבות לטרור הם מוצאים למכביר, ולרוב זה בגלל שמישהו שומע לרב שאיננו מקובל עליהם. משטרת ישראל לא התנערה מאחריות, אלא נכנסה אל תוך גוב פורעי החוק, וביצעה מעצרים. אשרינו שזכינו.

הפגנות המופרעים ממאה שערים שוברות שיאים בכיעורן ובנבזותן, התמונות היוצאות מהן מביכות בצורה שאין לתאר. סיבות להפגנות הם מוצאים למכביר, ולא שהם ממש צריכים סיבה כדי להתפרע. הקריאות כלפי השוטרים, האלימות המפורשת, זריקת אבנים, נזקים לרכוש ושריפת פחים. אלה לא חרדים, אלה מטורפים. אנשים שאין בהם לא יראה ולא חוכמה, ואת כל מה שאין בהם הם מביאים לידי ביטוי בהפגנותיהם. ועמם ילדים חסרי חינוך, אשר קוראים קריאות מגונות כלפי הקורבן התורן. ילדים שיגדלו להיות מבוגרים גרועים יותר מהמבוגרים שהם לומדים מהם היום. דרכו של עולם, ירידת הדורות ועליית ההפגנות.

המעצרים במאה שערים, ביום שישי האחרון (באדיבות המצלם)

למרבה הצער, מאה שערים הפכה לחממת עבריינות שאין שום דרך להסביר אותה. ההפגנות והאמצעים הנוספים הם כבר לא ברמה של הבעת דעה או מחאה במסגרת חופש הביטוי, אלא טרור ולוחמה מלוכלכת לכל דבר ועניין. יעידו רבים שגרים בסביבה, השלכת מים מסריחים, הזפת על הדלתות, הדבקת המנעולים, השלכת פגרי בעלי חיים ועוד כהנה וכהנה מעשים מבוזים. במסגרת מאבקי הקנאים או מאבקים של בעלי אינטרסים, כל זה כבר היה שם. סדום ועמורה לכל דבר ועניין. לא אור לגויים, אלא הפצת סירחון ליהודים. ומה שמביך, את כל זה הם עושים בשם הקדושה והקנאות. למה לי רוב הפגנותיכם, שבעתי פשקוויליכם והשמצותיכם, ודם שוטרים וחיילים חרדים לא חפצתי.

תמיד אמרו ותמיד יאמרו שאלה שוליים קיצוניים והזויים, אך מגיע הרגע שצריך לא רק לומר ולדבר. אי אפשר להחריש כנגד העוול העצום שהם מקיימים. אי אפשר להסכים להמשך קיומם של שוליים אלה. אי אפשר ליצור ולו מראית העין שאולי יש איזו הסכמה או שותפות גורל עם אידאולוגיית הביבים הזו.

לא. בני תורה לעולם אינם אלימים. בני תורה לעולם אינם מתפרעים. בני תורה לעולם אינם מזיקים לרכוש. בני תורה לא משמיצים מן הסתר. בני תורה אינם מדביקים מנעולים ואינם זורקים דגים מסריחים. לא, אין זו דרכה של תורה. יש לומר בקול - אין לציבור החרדי כל חלק וכל קשר לחבורות המושחתים הללו. המטורפים בקנאותם, ומנוולים בנבזותם. עובדים המה למולך האלימות, עובדים הם אלוהים אחרים.

וכדי למגר אלימות פעמים שאין ברירה אלא להשתמש באלימות נגדית, וחסד עושה עמנו משטרת ישראל שנטלה על עצמה מלאכה קשה זו. נכון, מבצעי אכיפה אף פעם לא נראים טוב, אף תמונה של הפעלת כוח איננה נוחה לצפייה, אך הפעם זה הדבר הנכון לעשות. ומשטרת ישראל עושה זאת בעדינות יתירה.

מבצע אכיפה אף פעם אינו סטרילי, תמיד יהיו טעויות. בכל הפעלת כוח קורה שדווקא חפים מפשע נפגעים, והרעים חומקים להם בלא פגע. על הטעויות כולם מצרים, אך את שצריך לבצע צריך לבצע, גם כאשר זה כרוך במחיר.

על כל יראי השם וכל בני המגזר החרדי להודות למשטרת ישראל, על שנטלה האחריות, ועשתה את מה שכל אחד מאתנו היה צריך לעשות. על התקשורת החרדים ועל הפוליטיקאים החרדים להודות למשטרה על פעילותה, ולגבות אותה בכל האמצעים עד למיגור כל קיני האלימות מן הסביבה החרדית. וכל הכבוד למשטרת ישראל!

ובהזדמנות זו אזכיר שאת הפגנות של הקיצונים לסוגיהם אפשר פשוט לפזר באמצעות כלבלבים קטנים, פינצ'רים מגוחכים, אשר יטילו מורא ופחד בלב כל הגיבורים הגדולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר