פנגו יוצאת למסע הסברה בעקבות הסרת המדחנים בבני ברק

פנגו מציעה שתי אפשרויות לתשלום על חניה: אפליקציה "כשרה" או תשלום על חניה בכחול לבן באמצעות חיוג טלפוני הזמין בכל שעות האכיפה על חניה: "מזמינים את הציבור ליצור עמנו קשר כדי לקבל הסברים על אפשרויות התשלום על חניה בכחול לבן או לקרוא באתר החברה" (תחבורה, שיווקי)

פנגו יוצאת למסע הסברה בקרב הציבור החרדי. (צילום: יחצ)

פנגו יוצאת למסע הסברה בקרב הציבור החרדי והדתי אודות אפשרויות התשלום על חניה בכחול לבן בעקבות החלטת עיריית בני ברק להסיר את המדחנים משטחה. בחברה מדגישים כי המעבר מתשלום במדחנים לתשלום על חניה באמצעים דיגיטליים חוסך וחסך עד היום כסף רב ל-1.7 מיליון ממשתמשי החברה בשל העובדה שהמשתמשים משלמים רק על זמן החניה בפועל. נדבך נוסף בחיסכון נוגע לאפשרות להאריך את זמן החניה באמצעות הנייד ולהימנע מדוחות, דבר שלא אפשרי ללא הגעה פיזית לרכב בשעה שמשלמים על מדחן.

שירותי פנגו נמצאים בשימוש נרחב ושוטף בקרב הציבור הדתי והחרדי בישראל, מאחר והחברה דאגה מיומה הראשון להתאים אותם לכל הקהלים בישראל. האפליקציה הרשמית של חברת פנגו הזמינה להורדה חינם באפסטור (למשתמשי אייפון) ובגוגל פליי (למשתמשי אנדרואיד) הינה אפליקציה כשרה שנותנות היום מענה לנושא והיא ניתנת לשימוש גם בקרב הציבור הדתי והחרדי שעושה שימוש בטלפון חכם.

כחלק ממסע ההסברה ועבור מי שאינם מחזיקים בטלפון חכם מזמינה פנגו כבר היום את הציבור החרדי ליצור קשר עם המוקד הטלפוני של החברה הזמין בטלפון 4500* מכל טלפון נייד ולהצטרף חינם לשירות. לחילופין, לקוחות חדשים המעוניינים להשתמש בשירותי פנגו יכולים להירשם גם באתר האינטרנט של החברה בכתובת Pango.co.il.

פנגו, מיום הקמתה, דאגה תמיד להנגיש את המגוון הרחב של השירותים שהיא מציעה לכל הקהלים ולכן מציעה כיום שירותי הסברה לקהל החרדי והדתי כדי להקל עליו את המעבר לאמצעי התשלום הדיגיטליים. בחודש האחרון השיקה פנגו גרסה חדשה לאפליקציה שלה שכוללת גם חידוש המאפשר בחירה קלה של אזור החניה באמצעות מפה.

שני שירותים נוספים שמציעה אפליקציית פנגו וחיוניים מאוד הם תזכורת לסיום זמן החניה כדי שלא ישלמו לאחר סיום החניה. כמו כן, שירות נוסף שמסייע לנהגים נקרא "זזתי-סיום חניה אוטומטי" המזהה תזוזה של הרכב ממקום הפעלת החניה באפליקציה ומסיים אותה אוטומטית. כמו כן, מספקת פנגו פיצ'רים חינמיים לנהג ששווים לו בחיסכון כספי ובזמן כמו צייד החניה שמנווט את הנהג ישירות אל מקום חניה פנוי בקרבת יעד הנסיעה. פיצ'ר חינמי נוסף שמציעה פנגו הוא חייגן המשטרה המאפשר במצבים הדורשים התערבות משטרתית לחייג למוקד 100 שמקבל בעת החיוג את המיקום המדויק של המתקשר.

מסע ההסברה של פנגו בקרב הציבור החרדי ילווה בקמפיין פרסומי בכלי התקשורת שפונים אל הציבור הדתי והחרדי וכן יגובה בהסברים של הנציגים במוקד השירות של פנגו. מסע ההסברה מיועד לקהלים שלא עשו עד היום שימוש באפליקציה או בחיוג הטלפוני. במסגרת ההסברה, מספקת החברה הדרכה אודות אפשרויות תשלום על חניה באמצעים דיגיטליים וכן על אופן השימוש באפליקציית פנגו ובשירותים הנוספים שהיא מציעה כמו שירותי חילוץ, תיקון פנצ'רים, תשלום על נסיעה בנתיב המהיר לתל אביב וכן שירות לאיתור חניות פניות בקרבת יעד הנסיעה העונה לשם "צייד החניה".

שמואל סיימון, סמנכ"ל פיתוח עסקי ולקוחות של פנגו אמר:"מיומה הראשון, בנתה פנגו את השירותים הרבים שהיא מציעה תוך התאמה מלאה לכל הקהלים והתחשבות בכל הצרכים. בכל הגרסאות שהשקנו עד היום דאגנו שהאפליקציה תהיה כשרה ומותאמת לציבור החרדי והדתי ונמשיך להקפיד על כך מאוד גם בעתיד. בתקופה זו אנו שמים דגש רב מתן הסברים מפורטים לציבור החרדי והדתי כדי להקל עליו את תהליך ההסתגלות להסרת המדחנים מרחבי העיר בני ברק. אנחנו מזמינים את הציבור ליצור קשר כבר היום עם מוקד פנגו כדי להבין מהם דרכי התשלום המועדפות עליו בחניה בכחול לבן וגם בחניונים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר