פוסט פרובוקטיבי

חבר הקונגרס האמריקני: "להרוג את האסלאמיסטים"

קליי היגינס שימש בעבר דובר משטרתי ונהג לפנות לפושעים נמלטים בשידור חי בצורה שמפחידה אותם ושתגרום להם להסגיר עצמם. בזכות כך התפרסם ונבחר לחבר קונגרס צבעוני במיוחד (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חבר הקונגרס (צילומסך: מתוך פייסבוק)

בפוסט שפרסם חבר קונגרס רפובליקני ממדינת לואיזיאנה, לאחר הפיגוע האחרון בלונדון, הוא קורא לצוד ולהרוג את כל האסלאמיסטים.

קליי היגינס כתב: "העולם החופשי... כל העולם הנוצרי... מצוי במלחמה עם הזוועה האיסלאמית. אסור להעניק סנט אחד מהאוצר האמריקני למדינה כלשהי שמעניקה מחסה לחיות הכופרות האלה".

לטענתו, "אסור להעניק מידה כלשהי של רחמים לאף חשוד איסלאמי רדיקלי. את בקשתם להיכנס לארה"ב יש לדחות באופן מיידי. יש לנקוט כל צעד אפשרי בכדי לצוד אותם. לצוד אותם, לזהות אותם, ולהרוג אותם. להרוג את כולם. בשם כל מה שטוב וראוי. להרוג את כולם".

בהבהרה שמסר היגינס לעיתון 'וושינגטון פוסט' הוא טען כי הוא לא קרא למלחמה בין הנצרות לאיסלאם, וכשכתב "העולם הנוצרי" הוא התכוון למערב.

היגינס , מפחיד פושעים נמלטים. ארכיון

היגינס שימש בעבר דובר משטרתי כשנהג להופיע בתוכנית טלוויזיה ולפנות ישירות לפושעים נמלטים בצורה שמפחידה אותם ושתגרום להם להסגיר עצמם. הוא התפטר לאחר שכינה כנופיית פשע שמרבית חבריה שחורים במילים "חיות" ו"כופרים".

יצויין, כי את ההודעה הפרובוקטיבית שלו הוא כתב כשלוש שעות אחרי הפיגוע בגשר לונדון, בו נרצחו כזכור שבעה בני אדם ועשרות נפצעו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר