מצוקת הדיור

ח"כ יעקב אשר: "מתחם סירקין מתאים לדיור חרדי"

יו"ר השדולה לפתרונות דיור למגזר החרדי, ח"כ יעקב אשר העלה בכנסת את דרישתו לייעד את אלפי יחידות הדיור בתוכנית סירקין בפתח תקווה - לשכונה חרדית (חדשות חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות ערוץ הכנסת; תמונה: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר השדולה לפתרונות דיור למגזר החרדי, ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) העלה מעל בימת הכנסת את דרישתו לייעד את אלפי יחידות הדיור בתוכנית סירקין המתוכננת בין העיר פתח תקווה לאלעד לשכונה חרדית.

בתחילת דבריו בירך ח"כ אשר את עבודתם הברוכה של משרד האוצר ומטה הדיור היוזמים תוכניות לעשרות אלפי יח"ד גם בפריפריה וגם באזורי הביקוש.

"קבינט הדיור החליט על כפר סירקין, דרום מזרח, כמתחם המועדף לדיור, כשלאחר החלטה זו התוכנית עוברת לאישור הוועדה לתוכנית מועדפת לדיור (הותמ"ל)", אמר ח"כ אשר וציין כי בתחילת השבוע הוא העלה את דרישתו לייעד את המתחם לשכונה חרדית בפני שר האוצר ובפני יו"ר מטה הדיור מר אביגדור יצחקי.

"הציבור החרדי סובל ממצוקת דיור קשה", הוסיף אשר, "ומתחם סירקין מתאים לדיור חרדי שכן מדובר בהמשך לשכונה החרדית "גני הדר" בפתח תקווה ועל גבולות העיר אלעד.

"הציבור החרדי בחלקו במעמד סוציו אקונומי נמוך ומעוניין לגור בפריפריה ובחלקו במעמד הביניים שרוצה לגור באזורי הביקוש באופן יחסי זול ומתחם סירקין מתאים מבחינת המיקום", אמר ח"כ אשר ודרש כי כעת שנמצאים בתחילת הדרך של תכנון המתחם "יש לקחת בחשבון את מצוקת הדיור החרדית ולתכנן את המקום כמתאים לצביון חרדי עם פרוגרמות מתאימות לאופי הדיור החרדי".

סגן שר האוצר ח"כ יצחק כהן השיב ואמר כי "לבקשתו של ח"כ יעקב אשר אכן מטה הדיור דואג הציבור דואג לפתרונות ונעשה את הכל כדי שהצבור החרדי שמגיע לו גם ליטול חלק בתרונות הדיור יקבל את הפתרונות האלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר