בתוך 24 שעות

ג'יפ האמר נוסף התהפך; חיילים נפגעו קל

רק אתמול גבתה התהפכות ג'יפ האמר את חייו של החייל יובל מנע בן ה-20, היום - בשתי גזרות אחרות - נפצעו שלושה חיילים ואזרח באורח קל במקרי התהפכות נוספים (צבא וביטחון)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילומסך: מתוך פייסבוק. תמונה ראשית, ארכיון: אביהו שפירא, ynet)

ג'יפ האמר צבאי התהפך היום (ראשון) סמוך להתנחלות אדורה שבהר חברון. שני חיילים נפגעו באורח קל ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, נזק נגרם לרכב.

כמו כן, כלי רכב אזרחי בשירות צה"ל התהפך במהלך פעילות הנדסית שגרתית במרחב החרמון. מפעיל הרכב ועובד נוסף נפצעו באורח קל ומפונים כעת לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

כזכור, אתמול נהרג החייל יובל מנע (20) מגבעתיים, מהתהפכות ג'יפ האמר בגבול רצועת עזה. שלושה חיילים נוספים נפצעו, אחד במצב בינוני ושניים קל. הלוויתו של מנע תתיערך היום אחר הצוהריים.

מדובר צה"ל נמסר לגבי התאונה ליד אדורה: "המקרה יתוחקר". מתחקיר ראשוני עולה, כי הג'יפ סטה ממסלולו לאחר שרכב בעל לוחית רישוי פלסטינית הגיע מולו ונסע באופן מסוכן.

עוד עלה בתחקיר, התיאור הבא: בשעה 14:15 לערך, יוצא רכב של מנהלה של גד 12 למשימה בצפון, נהג מנהלה ומפקד משימה עוברים שילוח משימה מסודר.

במהלך הנסיעה זוהה רכב פלסטיני שמגיע מולו, שעקף על פס לבן ומחליט לסטות ימינה לשול על מנת לא להתנגש חזיתית. לאחר הירידה לשול נופל הנהג עם הרכב נפילת קרקע של מטר, הרכב ממשיך 30 מטר ומתהפך על צד שמאל וגג, חוזר לגלגלים וממשיך עוד 40 מטר עד ההתנגשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר