"לצד ראש הכופרים"

סאטמר נגד ליצמן: "ערך "מעמד חנופה" לראש הכופרים"

בטאון פלג מהר"י מסאטמר תקף את 'המבשר' בגין ההתנגדות לעצרת הקנאים, ועל הדרך נכנס גם בשבע ברכות בבית ליצמן והכותרת המגוחכת שהופיעה יום למחרת ב"המודיע" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
נתניהו בבית השר ליצמן (צילום: שלומי כהן)

העיתון "דער איד", בטאונה הרשמי של קהילת האדמור מהר"י מסאטמר, יוצא בסוף השבוע במתקפה חריפה נגד עיתון המבשר של סיעת שלומי אמונים בראשותו של סגן השר מאיר פרוש, ונגד מסיבת ה"שבע ברכות" אותה ערך בביתו שר הבריאות יעקב ליצמן ובה התארחו ראש הממשלה בנימין נתניהו והשרים.

הרקע למתקפה נגד "המבשר" היא העמדה הרשמית של העיתון כנגד עצרת המחאה בעניין חוק הגיוס אותה יזם הרבי מסאטמר ושנערכה בשבוע שעבר באיצטדיון ברקליס בניו יורק.

המבשר תקף, הן במאמר חריף והן בהמשך במאמר מערכת, את היוזמה להתנגד ולחלוק על מנהיגי הדור בארץ הקודש תוך הסתמכות על נתונים שגויים ועובדות שקריות. "דער איד", ציטט בתגובה את המחאה של "זקני ירושלים" נגד העיתון, בגין מה שמכונה "עלבונה של תורה".

השבע ברכות בבית ליצמן (באדיבות המצלם)

בהמשך לכך, תוקף העיתון הסאטמרי גם את השר ליצמן, זאת תחת הדיווח כי בביתו התקיים "מעמד של חנופה לרשעים" כמו "ראש הכופרים" במסגרת סעודת שבע ברכות.

העיתון מציין כי במסיבה השתתפו "הצורר ליברמן, המזרחיסט בנט וראש הכופרים שר"י". בנוסף, 'דער איד' מגחך על כך שבמסיבה נראה נתניהו יחד עם ליצמן בידידות מופלאה, כשהם שותים יחד לחיים, אולם לאחר מכן בעיתונו 'המודיע' נכתב כי כביכול "שר הבריאות נזף בראש הממשלה על חילולי השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר