המחיש את האבסורד

"אפגש עם הפלסטינים": גפני לעג לפגישת נציגי הבית היהודי עם הרפורמים

יו"ר וועדת הכספים התייחס, בדרכו, לפגישת נציגים מהבית היהודי עם הרפורמים: "דיווח" כי בכוונתו לפגוש את הפלסטינים בכדי לדון האם עמונה מפריעה להם, ואם כן - להביא לפשרה (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
גפני, היום (צילום: באדיבות המצלם)

חברי הכנסת החרדים זועמים על החלטת 'הבית היהודי' להיפגש פומבית עם ראשי הקהילה הרפורמית המבקרים בימים אלה בישראל, על רקע החלטת הממשלה להקפיא את 'מתווה הכותל' ולהעביר בוועדת שרים לענייני חקיקה את 'חוק הגיו'ר.

הצהריים (רביעי) התעמתו במסדרונות הכנסת חבר הכנסת יעקב אשר (יהדות התורה) וסגן השר אלי בן דהן (הבית היהודי) שהשתתף בפגישה עם הרפורמים. אשר מחה בפני בן דהן על קיום הפגישה.

בינתיים, יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני הגיב בדרכו לפגישת הבית היהודי והרפומים, ובמהלך דיון בוועדת הכספים סיפר כי כביכול בכוונתו לפגוש את הפלסטינים בכדי לדון האם עמונה מפריעה להם, ואם כן - להביא לפשרה - בכדי לחדד ל'הבית היהודי' את הזעם החרדי על הפגישה שקיימו.

גפני אמר בדבריו: "היות ויש מחלוקת גדולה בעם על ההתנחלויות, אני מתכוון לשבת עם הפלסטינים לבדוק האם עמונה למשל מפריעה להם. אם מפריע להם - נשב איתם, ואני ככל הנראה אבקש פשרה בינם לבין הבית היהודי".

"היות ויש מחלוקת גדולה בעם שמגיעה ליסוד הקיום בעם ישראל", המשיך גפני, "יש מתנגדים לזה בכל תוקף, ואומרים שזה מביא מלחמות ויש כאלה שאומרים להיפך - ארץ ישראל שלנו - נעשה ישיבה עם הפלסטינים, ואם כן, בכדי למנוע את המחלוקת בעם אני אנסה לעשות פשרה בין הפלסטינים לבית היהודי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר