"צריך לדלג מעל הכל"

נאום האחדות של דרעי: "להרחיב את השורות"

על רקע חזרתו של הרב אדיר עמרוצי מ'יחד' לש"ס, קרא דרעי לפעילי המפלגה: "מכאן ולהבא 'חושבנא טבא' - המטרה שלנו שכל בני התורה ללא יוצא מן הכלל וכל הת"ח יהיו ביחד". צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי בנאומו (תמונה ראשית, ארכיון: יונתן זינדל, פלאש 93 )

בלעדי: יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי מעביר מסר של אחדות גם לאלו שהתפלגו בעבר מש"ס, כדוגמת אנשי 'יחד', וקורא לנציגי ש"ס לקבל אותם בחזרה בלי לעשות חשבונות או להתייחס למשקעים מהעבר. הדברים נאמרים על רקע הצטרפות נציג 'יחד' בת"א הרב אדיר עמרוצי שחזר מ'יחד' לש"ס.

"כל מה שעושים באחדות מצליחים הרבה יותר", אמר דרעי לנציגי ש"ס בעיר ביתר במהלך סיור שקיים בעיר: "צריך להרחיב את השורות כמה שאפשר. מכאן ולהבא 'חושבנא טבא', לא לזכור מי היה ומי לא היה, מי הצטרף ומי לא הצטרף, מי תמך ומי לא תמך, כל מי שמעוניין היום להצטרף, כל מי שמעונין לעזור, כל מי שמעונין להיות שותף... המטרה שלנו שכל בני התורה בלא יוצא מן הכלל, וכל התלמידי חכמים, יהיו יחד".

לדברי דרעי: "בסוף כולם יודעים שמי שדואג, שמחויב לדאוג לבני התורה הספרדים ולצורכיהם, זה רק אנחנו. אני לא נותן ביקורת על אף אחד. אין אדם יודע שיודע את הצרכים והבעיות של הציבור הספרדי כמו הנציגים, ומי שמחויב לזה זה רק אנחנו".

דרעי התייחס לתקופת הבחירות הסוערת והימים שאחרי: "היו תקופות כאלה ואחרות. היום כולם יודעים את האמת וזהו. זו הכתובת, זה הבית".

יו"ר ש"ס התייחס לעובדה שישנם משקעים בין נציגי ש"ס ברחבי הארץ לפעילי 'יחד' ואמר: "התפקיד שלנו זה לפתוח את הדלת. לפעמים קשה. בכל זאת יש משקעים מהעבר. צריך לדלג מעל הכל דווקא בתקופה שאנחנו חזקים".

"לא לעשות חשבון", קרא דרעי לנציגים, "מי מצטרף אלינו עכשיו בגלל שהוא רוצה עזרה, בגלל שיש לנו כוח. נכון, בסדר, נו מה זה משנה?".

לדבריו: "ברגע שמרחיבים, ברגע שמגדילים, ברגע שכולם מרגישים שזה הבית - אז הכל יהיה הרבה יותר וההשפעה תהיה הרבה יותר. זו המשימה העיקרית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר